صادرکنندگان پارچه ویسکوز ۱۰۰%

صادرکنندگان پارچه ویسکوز ۱۰۰%

یکی از پارچه هایی که مورد عرضه بسیار از سوی صنایع نساجی و پارچه بافی قرار گرفته و علاوه بر بازارهای داخلی توانسته بازارهای صادراتی را نیز فتح نماید؛ پارچه ویسکوز می باشد. از مشخصات پارچه ویسکوز ۱۰۰٪ این است که دارای الیاف خنکی بوده و دارای جذب رطوبت بالایی است. اکنون با وجود ارزش پیدا کردن این پارچه در بازارهای خارجی و سودآوری مناسب آن است که صادرکنندگان به صادرات هرچه بیشتر پارچه ویسکوز روی آورده اند.

صادرکنندگان پارچه ویسکوز 100%

کارایی پارچه ویسکوز ۱۰۰%

کارایی پارچه ویسکوز 100%پارچه ویسکوز ۱۰۰% از میزان براقیت و درخشانی بیشتری نسبت به پارچه های پنبه ای برخوردار بوده و از خاصیت کشسانی نیز به دور است؛ به همین علت می باشد که جزو پارچه هایی زود چروک به حساب می آید.
اما در مورد کارایی پارچه ویسکوز که ماهیتی طبیعی را با وجود دارا بودن الیاف ویسکوز به خود اختصاص داده است؛ باید گفت که برای این مصارف از آن استفاده و کارایی های لازم را به عمل می آورند:

  • برای دوخت انواع رومیزی از این پارچه استفاده می کنند.
  • جهت دوخت و آماده سازی انواع ملحفه از پارچه ویسکوز بهره‌ی فراوانی را به عمل می آورند.
  • برای تولید انواعی از لباس های زنانه و مردانه مانند زیرپوش، پارچه ویسکوز از گزینه های بسیار مطلوب به شمار می آید.
  • همچنین با تکیه بر پارچه مورد نظر انواعی از لباس های ورزشی را نیز دوخته و مهیا می کنند.

در کنار کارایی های فوق بهتر است با برخی از نقاط قوت موجود در این پارچه هم آشنا شوید که در این مورد باید عنوان داشت:

  1. این پارچه خاصیت تنفسی فوق العاده ای را به همراه داشته و بنابراین برای تولید لباس های تابستانی می توان از آن استفاده کرد.
  2. با توجه به اینکه امکان تولید الکتریسیته در پارچه ویسکوز به هیچ وجه وجود ندارد؛ بنابراین از آن برای دوخت لباس های راحتی و خانگی می توان استفاده کرد.
  3. علاوه بر این این پارچه از نمونه هایی است که انواع رنگ ها را به راحتی به خود می پذیرد.

ارزش اقتصادی پارچه ویسکوز ۱۰۰%

ارزش اقتصادی پارچه ویسکوز 100%پارچه تمام ویسکوز یا ویسکوز ۱۰۰% از سری پارچه های پرفروش در بازار بزاری به شمار می آید که در صنعت پوشاک نیز توانسته به جایگاه و ارزشی بسیار بالا دست پیدا کند.
اگر بخواهیم علت این امور را جویا شویم؛ باید گفت یکی از دلایلی که باعث شده تا توجهات بسیاری سمت این پارچه معطوف شود؛ ارزش اقتصادی بسیار مناسب آن می باشد.

در واقع ارزش و نرخ واقعی پارچه ویسکوز در مقایسه با پارچه های دیگر بسیار ایده آل تر بوده و همین موضوع باعث نزدیک شدن خریداران داخلی و همینطور خریداران خارجی به این محصول ارزشمند شده است.
یعنی پارچه ویسکوز از جمله پارچه هایی است که نه تنها در بازار ایران، بلکه در بازارهای جهانی نیز با استقبال مواجه شده و این امر به افزایش صادرات آن منجر گشته است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت