صادر کنندگان بهترین پارچه یک رو پنبه عمده

صادر کنندگان بهترین پارچه یک رو پنبه عمده

صادر کنندگان بهترین پارچه یک رو پنبه عمده غالبا تونستن نبض بازار رو دست بگیرن و بدونن ذائقه مردم معمولا کدوم نوع پارچه رو می پسنده که بتونن همون نوع رو تولید کنن و به تاجران و تولید کننده های داخلی و خارجی عرضه کنن. معمولا این شرکت های صادراتی با تمام تولید کنندگان داخلی و خارجی در ارتباطن و با ایجاد رقابت شدید بین خریداران عمده، همیشه تولید و فروش محصولات خودشون رو توی سطح بالایی نگه داشتن. یعنی یه جورایی با تنوع بالایی که دارن مشتری هاشون رو برای خودشون حفظ کردن.
پارچه های یک رو پنبه جزو محصولات همیشگی و چهار فصل به شمار میاد که همیشه بازار خودش رو حفظ کرده. چه در بحث پوشاک و چه در مصارف خونگی و اداری.

آشنایی با پارچه پنبه ای

آشنایی با پارچه پنبه ای

میدونین که پارچه پنبه ای طبیعی ترین منسوج در جهانه. یعنی هیچ نوع الیاف مصنوعی در اون به کار گرفته نشده. پس واضحه این پارچه که از الیافه اطرافه دونه های گیاه پنبه به دست میاد، صد درصد گیاهیه. اصلا به همین دلیل هم به مرور پرز میندازه؛ اما این پرز انداختن هرگز باعث نشده که از محبوبیتش توی جهان کم بشه. چون الیاف پنبه به طور قابل توجهی برای پوست های حساس فوق العاده مناسبه. پارچه پنبه ای معمولا از لحاظ کشش، استحکام بالایی داره و به طور طبیعی سفید یا زرد روشنه.
از اونجایی که پنبه میتونه رطوبت بالایی رو جذب خودش بکنه، یعنی قدرت آب گیریه بالایی داشته باشه، تونسته خودش رو حتی توی آشپزخونه و برای خشک کردن میوه ها و ظروف بلوری و شیشه ای جا بده. علاوه بر این به سرعت هم میتونه خشک بشه. پارچه پنبه ای روی بدن جلوه خوبی پیدا میکنه و اگر قبل از دوخت یک بار شسته نشه متاسفانه بعدا ممکنه دچار آب رفت بشه و لباس توی تن کوچک بشه.

راهنمای خرید پارچه پنبه ای

راهنمای خرید پارچه پنبه ای

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاد که چجوری میتونیم جنس پارچه پنبه ای رو تشخیص بدیم؟ راستش باید بگم تقریبا راه حل خاصی وجود نداره تا بتونید بر اساس اون، جنس پارچه نخی رو تشخیص بدین. یعنی مثلا بر اساس زبری، نرمی، نازکی یا این ویژگیا به طور دقیق نمیشه جنس پارچه پنبه ای رو تشخیص داد. اما خب چیزی که معمولا مردم نمیدونن اینه که پارچه ی پنبه ای معمولا مات تر از پارچه های پلی استره و قیمتش هم به خاطر همین که آب میره ارزون تره. پس یکی از راه های تشخیص پارچه پنبه ای میتونه همین براق بودنش باشه و البته قیمتش! که خب البته بعضی از پارچه های پنبه ای که به قول معروف مرسریزه میشن یعنی با استفاده از مواد شیمیایی براق و محکم میشن قیمت بالاتری دارن. اینم برای رضایت اونایی که دوست دارن پول بیشتری پای پارچه بدن خخخخ.

از پارچه شاین دار چه میدانید

از پارچه شاین دار چه میدانید

پارچه شاین یکی از پارچه های باکیفیت و مرغوب و جذابه که با استفاده از تنوع رنگ بالایی که داره تونسته هر سلیقه ای رو به خودش جذب کنه. رنگ های طلایی و نقره ای و قرمز این پارچه اونقدر جذاب هست که باعث شده خانومای با سلیقه اغلب اون رو برای لباس های مجلسی و مانتو انتخاب کنن. البته پارچه شاین اونقدر نرم و راحته که هرکسی اون رو به تن کرده احساس آزادی فوق العاده ای داشته و گفته، به خاطر همین که هوا رو به راحتی از خودش عبور میداده، بدنش هیچ وقت عرق نکرده. پارچه های شاین به راحتی چین و چروک نمیخورن و با هر بار شست و شو رنگ و سایزشون تغییر نمیکنه. به به چقدر عالی!

فروش استثنایی پارچه یک رو پنبه عمده

فروش استثنایی پارچه یک رو پنبه عمده

پارچه های یک رو پنبه معمولا در تمام فصول سال قابل استفاده هستن. چه در فصل گرما و چه در فصل سرما. به همین دلیل هم بیشتر تاجران و بازاری ها و صاحبان برندها این رو میدونن که نباید فرصت خرید و فروش این پارچه رو از دست بدن. این فروشنده ها اطلاعات زیادی از مراکز فروش عمده دارن. اونها رو با قیمت عالی میخرن و با قیمت عالی هم در اختیار مصرف کننده ها میذارن.
شرکت های زیادی هم در کشور هستن که پارچه های پنبه ای رو به صورت های مختلف به طور مستقیم از کارخانه ها خریداری کرده و با قیمت تولیدی به تمام بازارهای کشور عرضه میکنن. این شرکت ها معمولا برای رقابت با همدیگه تمام تلاششون رو میکنن تا برای جذب هرچه بیشتر مشتری پاسخگوی همه سلیقه ها باشن.

پارچه یک رو پنبه شاین

پارچه یک رو پنبه شاین

پارچه یک رو پنبه شاین قابلیت آب گیری بالایی داره و به دلیل تنوع رنگ و مدل و جذابیتش میتونه یه انتخاب خوب و چشمگیر برای ست های تابستونی زن و شوهرها باشه. برای مانتوها و پیراهن های مجلسیشون. برای ست های مادر دختری و پدر پسری که این روزها مد شده.

پارچه یک رو پنبه سوئیت

پارچه یک رو پنبه سوئیت

پارچه سوییت سال های ساله که توی صنعت مد مورد استقبال قرار گرفته و به خاطر ظرافتش و ظاهر مجللی که داره توی دل افراد سخت پسند که به ظاهرشون اهمیت زیادی میدن جا باز کرده.
این پارچه که از ترکیب چرم و پنبه به دست میاد با ترکیبات متفاوتی که از پوست حیوانات جوون و پیر به وجود آورده تونسته در دو نوع ضخیم و لطیف توی بازار پیدا بشه. بعضی هاشون از لایه های داخلی چرم حیوون هایی مثل گاو و گراز و بز و گوسفند ساخته شدن. بعضی هاشونم از چرم هایی که لایه روشون ترک خورده و پوسته پوسته شده و تنها لایه نازکی از داخلش باقی مونده، که با ترکیب پنبه پارچه های سوییت نازک رو به وجود میارن.

پارچه یک رو پنبه کشی

پارچه یک رو پنبه کشی

این پارچه که به صورت های مختلف در بازار عرضه میشه به خاطر وجود همون پنبه تونسته آرام بخش ترین نوع پارچه پنبه ای باشه. پارچه یک رو پنبه کشی به راحتی هوا رو از خودش عبور میده و باعث میشه توی تابستون همیشه بدن خنک بمونه. توی کشور ما معمولا به پارچه های پنبه ای، نخی میگن و بیشتر تی شرت ها از پارچه های یک رو پنبه کشی تولید شدن.

پارچه یک رو پنبه طرح دار

پارچه یک رو پنبه عمده طرح دار

پارچه یک رو پنبه طرح دار جزو پارچه هایی هست که توی چهار فصل سال قابل استفاده است. این پارچه در انواع تریکو، شاین، سوئیت، نخی و… تونسته به صورت لباس های راحتی، خونگی، مجلسی، رسمی و اداری، ورزشی و حتی لباس نوزاد توی فصل های بهار و تابستون استفاده بشه. پارچه های طرح دار پنبه ای به اشکال مختلف چهار خونه، گل دار، عروسکی، فانتزی و اشکال هندسی و راه راه توی بازار وجود داره و تقریبا موفق شده تمام سلیقه ها رو راضی نگه داره.
از شرکت دیبافت بگم که چطور هوای مشتریاش رو داره و سفارش ها رو سریع و به سلامت به دستتون میرسونه. دیبافت از اون شرکت های معتبریه که توی بستر اینترنت ثبت سفارش میکنه و تازه کلی مشاوره و راهنمایی برای مشتریایvip خودش داره.

لینک کوتاه:

6 فکر در مورد “ صادر کنندگان بهترین پارچه یک رو پنبه عمده

  1. طالب زاده گفت:

    صادر کنندگان بهترین پارچه یک رو پنبه عمده غالبا تونستن نبض بازار رو دست بگیرن و بدونن ذائقه مردم معمولا کدوم نوع پارچه رو می پسنده که بتونن همون نوع رو تولید کنن و به تاجران و تولید کننده های داخلی و خارجی عرضه کنن

  2. دنیا ازاده منش گفت:

    سلام و خدا قوت
    پارچه یک رو پنبه طرح دار جزو پارچه هایی هست که توی چهار فصل سال قابل استفاده است

  3. دنیا ازاده منش گفت:

    این پارچه که به صورت های مختلف در بازار عرضه میشه به خاطر وجود همون پنبه تونسته آرام بخش ترین نوع پارچه پنبه ای باشه

  4. بهار لو گفت:

    این پارچه در انواع تریکو، شاین، سوئیت، نخی و… تونسته به صورت لباس های راحتی، خونگی، مجلسی، رسمی و اداری، ورزشی و حتی لباس نوزاد توی فصل های بهار و تابستون استفاده بشه

  5. رحمانی گفت:

    پارچه یک رو پنبه شاین قابلیت آب گیری بالایی داره و به دلیل تنوع رنگ و مدل و جذابیتش میتونه یه انتخاب خوب و چشمگیر برای ست های تابستونی زن و شوهرها باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت