صنعت نساجی پارچه اسپان لاکرا

صنعت نساجی پارچه اسپان لاکرا

بر خلاف تصور اکثریت ما، پارچه ها چند نوع معدود نیستند بلکه دهها نوع مختلف پارچه وجود داد. پارچه ها از یک نوع الیاف و یا ترکیبی از انواع الیاف تشکیل شده اند و بنابراین ممکن است خصوصیات یکسانی نداشته باشند. پارچه اسپان لاکرا یا لاکرا یکی از انواع این پارچه ها است. اگر می خواهید در مورد این پارچه و کاربرد های آن بیشتر بدانید و اطلاعاتتان در مورد انواع پارچه بیشتر شود در ادامه با ما بمانید.

صنعت نساجی پارچه اسپان لاکرا

کارایی پارچه اسپان لاکرا را عنوان کنید

کارایی پارچه اسپان لاکرا را عنوان کنید

پارچه اسپان لاکرا یک پارچه مصنوعی بسیار الاستیک است. علی رغم داشتن نام های مختلف اما  اسپان لاکرا ، اسپاندکس و الاستان همه یکسان هستند. این پارچه ها می تواند ۵-۸ برابر اندازه معمول خود را کش بیاید.

الیاف این پارچه شامل الیافی است که با دیگر الیاف ترکیب شده است. پارچه های مورد استفاده در بسیاری از لباسهایی که می پوشید شامل لباس های ورزشی، ساپورت، لباس شنا از نوع اسپان لاکرا است.

به دلیل توانایی جمع شوندگی در بدن برای پوشاک تنگ، جوراب جراحی، لباس شنا و لباس ورزشی ایده آل است.  همچنین از آن برای افزودن کشش به شلوار جین، تاپ، لباس استفاده می شود.

ازجمله لباس های دیگری که از این پارچه تولید می شوند عبارتند از:

  • لباس زیر 
  • جوراب
  •  سینه بند
  • سینه بند ورزشی
  •  شورت دوچرخه سواری
  • شلوار یوگا
  •  پوشاک پیاده روی
  •  لباس ثبت حرکت

برخلاف بسیاری از انواع دیگر پارچه های مصنوعی، اسپان لاکرا در برابر حرارت بسیار مقاوم است و به سرعت بعنوان یک پارچه جایگزین برای مصنوعات حساس به گرما مانند پلی استر و نایلون شناخته شد.

از خصوصیات بارز این پارچه این است که بعلت وجود الیاف پلی استر در آن این پارچه حالت شفاف و براق دارد و ا توسعه صنعت چاپ و امکان چاپ روی پارچه، این پارچه گزینه بسیار مناسبی برای این کار می باشد و به همین دلیل نظر تولید کنندگان پوشاک به ویژه لباس ورزشی را که نیازمند چاپ عکس روی آن است به خود جلب کرده است.

نمایشگاه فروش پارچه اسپان لاکرا

نمایشگاه فروش پارچه اسپان لاکرا با توجه به کارکردهای بسیار فراوان این نوع پارچه در دوخت لباس های متنوع و پرکاربرد، در نمایشگاه پارچه اسپان لاکرا این پارچه قابل عرضه است. فروش پارچه اسپان لاکرا در نمایشگاه به قیمت بسیار مناسب انجام می شود. چنان چه در زمینه تولید پوشاک فعالیت دارید و تولیدی پوشاک دارید قطعا به این پارچه نیاز دارید. این پارچه علاوه بر عرضه در نمایشگاه به هر مقدار و برای هر مکانی که مدنظر دارید قابل ارسال است. با ارتباط با ما و ثبت سفارش پارچه لاکرا را در اسرع وقت به دستتان می رسانیم.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت