عرضه مستقیم پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

عرضه مستقیم پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

یکی از پرکاربردترین انواع پارچه در صنعت تولید پوشاک، پارچه ویسکوز لاکرا است. به همین علت برآن شدیم تا در این مقاله به بررسی مختصر مشخصات فنی آن، موارد استفاده و ویژگی های کیفی آن بپردازیم. همچنین در صورت نیاز به خرید مستقیم این محصول به قیمت تولیدی می توانید با مراکز عرضه عمده و نمایندگی های فروش ویسکوز تیپ لاکرا که معرفی خواهیم نمود در ارتباط باشید.

عرضه مستقیم پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

مشخصات فنی پارچه ویسکور لاکرادار

مشخصات فنی پارچه ویسکور لاکرادار پارچه ویسکوز لاکرادارا محصولی ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی است که از نظر کیفیت، ضخامت و همچنین کاربرد می تواند مدل های مختلفی را شامل شود. نخ لاکرا یا اسپاندکس که در تولید پارچه ها بکار گرفته می شوند، مقاومت مکانیکی و کشسانی آنها را افزایش می دهند. همچنین افزایش رنگپذیری پارچه بیشتر می شود و قابلیت شستشوی آن آسانتر.
نخ پنبه ای نیز نوع دیگر نخ بکار رفته در تولید پارچه ویسکوز است که تقریباً با آن آشنایی دارید. بافت بسیار نرم، عدم جذب گرما و سازگاری با پوست بدن و عدم ایجاد حساسیت از جمله مهمترین مشخصات آن به شمار می آیند. ترکیب این دو نوع پارچه، محصولی را بوجود می آورند که نوعی عایق حرارتی به شمار می آید و در فصل گرما تابستان موجب خروج گرما از بدن می شود. همین ویگی موجب شده تا پارچه ویسکوز لاکرادار گزینه مناسبی برای دوختن انواع تیشرت زنانه و مردانه، شلوارهای راحتی زنانه و در مدل های ضخیم تر مناسب برای دوخت مانتو باشند.
البته فروش پارچه ویسکوز در تمام فصول سال رونق دارد، چرا که برخی مدل های ضخیم مخصوص فصل زمستان و مدل هایی نیز به صورت نازک و گلدار برای دوخت تیشرت های تابستانه مناسب هستند.

مرکز فروش پارچه ویسکوز فلامنت لاکرا

مرکز فروش پارچه ویسکوز فلامنت لاکرا ویسکوز فلامنت لاکرا نوعی دیگر از این پارچه به شمار می آیند که اغلب در صنعت تولید لباس ورزشی به کار برده می شوند. دوخت انواع تیشرت ورزشی نازک برای فصل تابستان و لباس های تیمی دو نمونه از کاربردهای این محصول به شمار می آیند. به طور کلی برخی از مهمترین ویژگی های فنی و کیفی انواع ویسکوز لاکرادار می توان موارد زیر را نام برد:

  • خاصیت کشسانی متناسب با نوع پارچه
  • کاربرد متنوع به ویژه برای لباس های مردانه
  • مقاومت و دوام بالا در برابر عوامل محیطی
  • قیمت ارزان و مقرون به صرفه
  • تولید در مدل های مختلف ساده با رنگ بندی متنوع

برای خرید پارچه ویسکوز فلامنت و مدل های لاکرا شناخت تامین کنندگان اهمیت زیادی دارد. در این مرکز تامین کنندگان مستقیم انواع جدیدترین تولیدات داخلی یا وارداتی را با قیمت کف بازار برای تولیدی های لباس یا مراکز خرید عمده در سراسر کشور ارسال می کنند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت