عرضه پارچه ملانژ بیسکویتی برای فروش

عرضه پارچه ملانژ بیسکویتی برای فروش

پارچه ملانژ بیسکویتی یک نوع پارچه است که در بازار پارچه فروشان به فراوانی وجود دارد، چون هم قیمت مناسبی دارد و هم جزء ارزان ترین پارچه ها می باشد و از الیاف پنبه و پلی استر ساخته شده است و به همین دلیل لقب ملانژ به آن داده شده است. این نوع پارچه بیشتر برای دوخت لباس های زنانه استفاده می شود. پارچه ملانژ تک رنگ تولید می‌شود خیلی کم از نخ های دیگر برای ایجاد شکل درون استفاده می‌شود. 

عرضه پارچه ملانژ بیسکویتی برای فروش

روش های تولید پارچه ملانژ بیسکویتی

روش های تولید پارچه ملانژ بیسکویتییکی از انواع متعدد پارچه ملانژ، بیسکویتی است که این نام به دلیل شباهت ظاهری پارچه به شکل بیسکویت روی آن نهاده شده است. این پارچه از الیاف پلی استر و پنبه به دست آمده که برای دوخت بلوز، پیراهن و دامن های زنانه مورد توجه صنایع تولید پوشاک قرار گرفته است. در تولید پارچه ملانژ بیسکویتی از نخ ملانژ استفاده می شود، نخ هایی مانند پلی استر، نخ پنبه و…استفاده می شود. طرحی که روی این پارچه انداخته می شود مانند طرح بیسکویت است. این پارچه برای فصل گرم استفاده می شود. پارچه ملانژ از یک نخ رنگی پارچه تولید می شود که به پارچه های ملانژ موسوم است. در واقع ملانژ حالت رنگ پارچه است ونه جنس پارچه که در طی تولید الیاف مصنوعی به کار رفته در آن دیرتر رنگ میشود نسبت به الیاف طبیعی، ولی در کل اول بافته می‌شود بعد رنگ می شود. این پارچه از سنین کودکی تا کهنسالی مورد استفاده قرار می گیرد. ایران درتولید پارچه ملانژ رتبه اول را در بین دیگر کشورهایی که این پارچه را تولید می کنند دارد. چین، هند و ازبکستان هم تولید کننده این پارچه هستند که بعد از ایران ازبکستان در رده دوم تولید نخ ملانژ و پارچه ملانژ می باشد. بالاترین کیفیت در تولید نخ ملانژ توسط جدیدترین و مدرنترین دستگاه های صنعتی صورت می گیرد. مانند نخ اپن، نخ سوپر، نخ شانه شده کامفور شده کامپکت و… که کیفیت هر کدام با دیگری فرق می کند. پارچه ملانژ به صورت تکرو، دورو، دورس وفانریپ تولید می شود. 

چگونگی صادرات پارچه ملانژ بیسکویتی

چگونگی صادرات پارچه ملانژ بیسکویتیانبوه تولید شدن پارچه ملانژ بیسکویتی در ایران توسط دستگاه های صنعتی و در نساجی های ایران باعث شده که علاوه بر اینکه پارچه مورد نیاز داخلی کشور تولید و درصنایع تولید پوشاک مورد استفاده قرار بگیرد و باعث کارآفرینی چشم گیری در ایران و ایجاد شغل برای جوانان امروزی شود، حال این تولید پارچه انبوه که صورت می گیرد زیادتر از آن است که به مصرف خود ایران برسد یعنی این محصول ایران صادر می‌شود به انواع کشورهای مختلف و همسایه از جمله عراق و آنها هم نیاز خود را از این پارچه با کیفیت تامین می کنند و این هم به نوعی دیگر باعث رشد اقتصاد کشورمان شود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت