عرضه کلی پارچه دورس گلکسی ملانژ

عرضه کلی پارچه دورس گلکسی ملانژ

این مجموعه باری دیگر اقدام به فروش پارچه دورس گلکسی ملانژ بدون واسطه و با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت کرده است همه ما وقتی صحبت از لباس می شود به دنبال با کیفیت ترین و بهترین در نوع خود میگردیم در این بخش ما قادر به معرفی یکی از بهترین پارچه ها برای تهیه انواع لباس هستیم این مجموعه در راستای جلب رضایت مشتری همواره تلاش نموده و به دنبال معرفی آسان ترین راه برای هم میهنان عزیزمان بوده و هست.عرضه کلی پارچه دورس گلکسی ملانژ

۳ مورد از مزایای پارچه دورس پنبه ای

3 مورد از مزایای پارچه دورس پنبه ای پارچه گلکسی ملانژ همواره از مرغوبترین نخ از با کیفیت ترین مواد اولیه نساجی تهیه شده است جنس این پارچه پنبه ای بوده و کج راه است و به همین دلیل از آن در تولید انواع لباس های فوق العاده راحتی همچون سویشرت شلوار راحتی شلوار اسلش انواع تیشرت استفاده میشود. این محصول حالت رنگ پارچه‌ای دارد و از نخ های رنگی مختلف تهیه و تولید می‌شود. جنس این پارچه ۶۵ درصد نقد پلی استر است و ۳۵ درصد نخ پنبه ای در پارچه ملانژ به کار رفته است.این نوع پارچه در صنعت کاربرد بالایی دارد.

مخلوط یکنواخت و یکدست از الیاف طبیعی و مصنوعی است. این نوع پارچه ها دارای شفافیت و درخشندگی بسیار بالایی هستند که این درخشندگی و شفافیت به دلیل وجود الیاف پلی استر در آن می باشد و همچنین دارای کیفیت بسیار بالایی است که این محصول را با دیگر محصول های مشاور خود متمایز کرده است. الیاف پلی استر را با دیگر الیاف ترکیب کرده و از آن در تولید انواع گوناگون و طرح های مختلف لباس استفاده می کنند.انواع پارچه های ملانژ دارای تنوع و ضخامت متفاوتی هستند.

برای مثال از یک روی آن برای تولید تیشرت ها تاپ ها و لباسهای راحتی نازک استفاده می شود و از دو روی آن برای سویشرت ها و شلوار ها و لباس های ورزشی نسبتا ضخیم استفاده میشود. پارچه دورس پنبه ای جنسی ضخیم و پشت کرک دار دارد برای تولید شلوار و سویشرت مناسب تر است است.

صادرات انواع پارچه دورس گلکسی ملانژ

صادرات انواع پارچه دورس گلکسی ملانژ صادرات پارچه دورس به دلیل کیفیت و راحتی بالا مورد استقبال اکثر کشورهای جهان قرار گرفته است همچنین آسان ترین راه برای تهیه انواع پارچه های درس گلکسی ملانژ سفارش اینترنتی آن است شما عزیزان میتوانید برای صرفه جویی در وقت خود از راه های خرید اینترنتی استفاده کنید که هم در وقت خود صرفه جویی کرده باشید و هم از دست واسطه ها و قیمت بالای آن ها رهایی یابید سفارش اینترنتی یکی از آسان ترین راه ها و مقرون به صرفه ترین راه برای تهیه انواع لوازم پارچه ها لباس ها و هر چیز دیگری می باشد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت