عرضه کننده پارچه تریکو پنبه ای

عرضه کننده پارچه تریکو پنبه ای

شرکت های عرضه کننده پارچه تریکو پنبه ای این پارچه ها را به صورت گسترده و عمده از کارخانجات تولیدی ان وارد کرده و در سراسر کشور توزیع می کنند . برای شناخت این محصول و کاربرد ان، مقاله را دنبال نمایید.

عرضه کننده پارچه تریکو پنبه ای

پارچه تریکو پنبه ای

در تولید این نوع از پارچه های تریکو از نخ های پنبه ای استفاده می شود. این پارچه ها را تریکوی پنبه ای می نامند. برخی از این نوع پارچه ها با نخ های ویسکوز یا لاکرا تولید می شوند . هر یک از اینها خصوصیات خاص خود را دارند و کاربردهای متفاوتی نیز دارند. نوع نخی که در تولید این نوع پارچه های گردبافت به کار می رود، کیفیت و مرغوبیت انها را تحت تاثیر می گذارد.
هرچه نخ مرغوب تر باشد پارچه نیز کیفیت بالاتری دارد. چند نوع نخ با کیفیت های مختلف که در بافت این پارچه ها به کار می رود، نخ های اپن، نخ های سوپر، نخ های کامفور و کامپکت هستند. بر اساس نوع نخ قیمت و بهای پارچه هم تغییر می کند. عامل دوم در قیمت ان رنگ و طرح پارچه می باشد.

عرضه کننده پارچه تریکو پنبه ای

مشکل رایج در پارچه های تریکو

یکی از مشکلات رایج در تولید و دوخت لباس ها با پارچه تریکو، لول شدن انها است. این موضوع باعث ایجاد مشکل برای تولید کننده می شود و کار را سخت می کند. دلیل ان عملیات تکمیلی و کامپکت پارچه می باشد. اگر در تولید این پارچه ها از الیاف و نخ های مصنوعی استفاده شود این مشکل بیشتر ظاهر می گردد، چون موقع کامپکت میزان حرارت کم تر است.

عرضه کننده پارچه تریکو پنبه ای

عرضه کننده پارچه تریکو پنبه ای

پارچه های تریکو، کش باف و گرد باف، در صنعت تولید انواع لباس و پوشاک خیلی استفاده و کاربرد داشته و محبوبیت زیادی در بین فعالان این حرفه دارند. تولید کنندگان رغبت و تمایل زیادی به فعالیت و کار با این پارچه ها دارند چون گستره استفاده انها خیلی زیاد است. همه افراد هر روز از این پارچه ها اتفاده می کنند. انواع مختلف ان برای تولید:

  •  لباس های زیر
  • جوراب
  • تیشرت

و … استفاده می شود. یکی از مزایای این پارچه ها قیمت مناسب و نسبتا ارزان انها است، به همین دلیل همه افراد جامعه از هر قشری می توانند از انها استفاده کنند. در ضمن این پارچه ها به خاطر نرمی و لطافت زیادشان از نوع پارچه لوکس در نظر گرفته می شوند. همچنین کار کردن با این پارچه ها نسبت به انواع دیگر اسان تر است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت