عمده فروشان پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

عمده فروشان پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

پارچه ها در صنعت پوشاک نقش اساسی دارند. این منسوجات در جنس و طرح و رنگ و مدل های مختلفی بافته می شوند. پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا جز بهترین این محصولات بوده و از سطح کیفی بالایی برخوردار است. الیاف این نمونه بیشتر مصنوعی بوده و خاصیت کش سانی بالایی دارد. جنس آن به صورت نازک و ضخیم است که در فصول مختلف قابل استفاده است. رنگ بندی متنوعی دارد و همه اقشار می توانند آن را مصرف کنند. مقاومت این پارچه بالا بوده و در شست و شو تغییر رنگ نمی دهد. چروک نشدن از دیگر مزیت های این مدل است. 

عمده فروشان پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

مبانی طراحی پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

مبانی طراحی پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا برای طراحی پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا مبانی زیادی در نظر گرفته شده که مهمترین آنها انعطاف پذیر بودن است که سبب می شود تن خور زیبایی داشته باشد. به همین دلیل نخ لاکرا در تاروپود آن بکار رفته تا بتواند این خاصیت بالای کش سانی را داشته باشد و در صنعت پوشاک بیشترین مصرف را به خود اختصاص دهد. شست و شوی آسانی از دیگر مزیت های استفاده از این مدل است. 

این مدل ترکیبی از پلی استر و ویسکوز است که هر کدام تاروپودی متفاوت دارند. بکار بردن نخ لاکرا در میان این دو باعث شده تا استحکام بیشتری پیدا کند. ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی بافتی زیبا بر روی پارچه به وجود آورده و باعث می شود تا دوختی بی نظیر هم داشته باشد. بکارگیری ایده های جدید در طراحی باعث شده تا مدلهایی ساده و طرح دار با طول و عرض مختلف به بازار عرضه شود. 

صادرات پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

صادرات پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا صادرات پارچه پلی استر ویسکوز به کشورهای دیگر یکی از راه های خوبی است برای اینکه کشورمان از محصولات غیر نفتی بهینه ترین استفاده را برده و به رونقی خوبی در این عرصه ها برسیم. یک راه مهم برای جدا شدن از اقتصاد وابسته به نفت، استفاده از محصولاتی خوب برای صادرات است، بی شک در بازار ایران منسوجات یکی از این گزینه ها هستند که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند. 

بافت انواع پارچه در کشور توسط برترین تولید کنندگان داخلی انجام می شود. این شرکت های تولید را مطابق با استانداردهای روز دنیا و با بکارگیری مواد اولیه مرغوب و تجهیزات پیشرفته و همچنین کارشناسان و نیروهای متخصص انجام می دهند و از این طریق سطح کیفی را بالا برده تا علاوه بر تامین نیاز داخلی بهترین گزینه برای صادرات باشد. این امر زمینه تجارتی پر سود را فراهم می کند که باعث ارزش آوری می شود. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت