عمده فروشی پارچه فلامنت سوزنی ورزشی

عمده فروشی پارچه فلامنت سوزنی ورزشی

پارچه دارای انواع مختلفی است که یکی از انواع پرمصرف و کاربردی آن پارچه فلامنت سوزنی ورزشی می باشد که در تهیه انواع لباس های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد و دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی است. پارچه فلامنت سوزنی، پارچه ای با استحکام و دوام بالا، کشسانی مناسب و الیافی درشت می باشد.

عمده فروشی پارچه فلامنت سوزنی ورزشی

مهم ترین ویژگی های پارچه فلامنت سوزنی

مهم ترین ویژگی های پارچه فلامنت سوزنی پارچه فلامنت دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد که هر کدام دارای خصوصیات و ویژگی خاصی بوده و برای مصارف متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از انواع پر مصرف این محصول پارچه فلامنت سوزنی است که به سه دسته فلامنت لباسی و فلامنت ورزشی و فلامنت پرده ای تقسیم می شود که هر کدام ویژگی متفاوتی دارند. از مهم ترین ویژگی پارچه فلامنت سوزنی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای بافتی لوزی مانند بوده و کشسانی خوبی دارد.
  • از براقیت بالایی برخوردار می باشد.
  • دارای بافتی نرم و لطیف می باشد.
  • قابلیت چاپ پذیری بالایی دارد.
  • با شستشو رنگش تغییری نمی کند.

پارچه فلامنت سوزنی در کارخانه های تولید کننده با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات مدرن و با استفاده از بهترین الیاف طراحی و تولید می شود که با توجه به کیفیت بالا و دوام و استحکام مناسب مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته است.

الیاف به کار برده شده در دوخت پارچه های فلامنت ورزشی نسبت به فلامنت لباسی درشت تر می باشد و فلامنت لباسی دارای بافتی لطیف تر می باشد و از براقیت و کشسانی مناسبی برخوردار می باشد. این پارچه در تهیه انواع سویشرت و گرمکن ورزشی استفاده می شود و نوع بافت این پارچه گرد بافت بوده و رنگبندی متنوعی دارد.

واردات پارچه فلامنت سوزنی ورزشی

واردات پارچه فلامنت سوزنی ورزشی واردات پارچه فلامنت سوزنی ورزشی توسط شرکت های بازرگانی متعددی به کشور صورت می گیرد که این شرکت ها انواع این پارچه را از کشورهای مختلف وارد کشور می کنند که به دلیل کاربرد فراوان و کیفیت بالا مورد استقبال مشتریان و متقاضیان زیادی در کشور قرار گرفته است و از فروش خوبی برخوردار می باشد.

بسیاری از تولیدی های پوشاک انواع این پارچه را به صورت عمده خریداری نموده و برای دوخت انواع لباس های ورزشی استفاده می کنند. پارچه فلامنت علاوه بر دوخت لباس های ورزشی برای دوخت انواع لباس های بیمارستانی نیز استفاده می شود که از آن انواع البسه بیمارستانی از جمله لباس بیمار، روپوش پزشک، ملحفه و … تهیه می کنند.

قیمت پارچه فلامنت به عوامل مختلفی بستگی دارد و مواردی همچون نوع، کاربرد، کیفیت، میزان عرضه و تقاضا، نحوه خرید و فروش و … بر قیمت این پارچه مؤثر می باشند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت