عمده فروشی پارچه ملانژ دورس کشی

عمده فروشی پارچه ملانژ دورس کشی

امروزه با پیشرفت صنعت نساجی، شاهد تولیدات جدیدی خواهیم بود که هر کدام از آن ها، از کاربرد و کیفیت ویژه ای برخوردار می باشند. ولی در میان پارچه های تولید شده، پارچه ملانژ کشی از پرکاربرد ترین و پرطرفدار ترین نمونه های موجود می باشد که گونه های مختلف پارچه ملانژ دورس کشی به صورت عمده ای به فروش خواهد رسید.

عمده فروشی پارچه ملانژ دورس کشی

آشنایی با ترکیب الیاف پارچه ملانژ

آشنایی با ترکیب الیاف پارچه ملانژ

پارچه ملانژ از گروه پارچه های پرکاربرد می باشد که معمولا این نمونه از پارچه ها در گروه پارچه های گرد بافت قرار گرفته است و به دلیل الیاف ترکیبی که در بافت آن ها استفاده شده است، به آن ها پارچه ملانژ گفته می شود و در ضمن وجود الیاف مصنوعی در این پارچه، باعث درخشندگی و شفافیت آن ها شده و  این نوع از محصول، اغلب به صورت یک رو، دو رو، دورس و فانریپ موجود می باشند.

معمولا پارچه های ملانژ از ترکیب دو یا چند الیاف تشکیل گردیده است و این نمونه از پارچه ها معمولا از ۳۵ درصد پنبه و ۶۵ درصد پلی استر تشکیل گردیده است و ترکیب بندی صحیح این الیاف به قدری حائز اهمیت بوده که در صورت ترکیب نادرست الیاف، از کیفیت پارچه کاسته خواهد شد و هم چنین برای داشتن پارچه ملانژ مرغوب، باید که فرآیند ریسیدن به درستی و نحوه صحیح انجام شود و کوچک ترین انحراف در تولید الیاف ملانژ، شاید که در الیاف تولید شده، پیدا نباشد، اما این مشکل در بافت پارچه ملانژ به صورت خطوط برجسته در رو و پشت پارچه مشاهده خواهد شد.

اگر چه مردم پارچه های ملانژ را در رنگ طوسی می شناسند، ولی لازم به ذکر است که پارچه های ملانژ از تنوع رنگی بالایی برخوردار بوده که البته رنگ صاف و یکدستی نخواهد داشت و حتی در زمان تولید پارچه ملانژ، می توان از رنگ های دیگری هم استفاده نمود تا پارچه های ملانژ به صورت راه راه دیده شود.

عرضه مستقیم پارچه ملانژ کشی شلوار اسلش

عرضه مستقیم پارچه ملانژ کشی شلوار اسلش

پارچه های ملانژ یکی از نمونه های باکیفیت پارچه بوده که با توجه به ترکیب الیاف به کار رفته شده در آن ها، از تنوع بالایی برخوردار می باشد.

و اما در میان نمونه های تولید شده، پارچه ملانژ کشی، یکی از پرطرفدار ترین و پرکاربرد ترین پارچه ها بوده که در اکثر مواقع از آن به عنوان پارچه شلوار اسلش استفاده خواهند کرد و با توجه به مصرف بالای این نمونه از پارچه ها، برخی از شرکت های تولید کننده اقدام به عرضه پارچه ملانژ به صورت مستقیم کرده اند تا در این راستا پارچه های ملانژ باکیفیت و قیمت مناسب در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت