فروشنده پارچه نخی لاکرا درجه یک

فروشنده پارچه نخی لاکرا درجه یک

فروشنده پارچه نخی لاکرا درجه یک، این محصول را در انواع مختلف به صورت مستقیم و عمده عرضه می کند. پارچه نخی لاکرا به دلیل کیفیت بسیار خوب و کاربرد فراوان در تولید انواع پوشاک از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار است. تنوع این نوع پارچه و همچنین استقبال مصرف کنندگان از این محصول باعث شده فروشنده جهت جلب رضایت مشتریان و جذب مشتری بیشتر، به فروش غیرحضوری پارچه لاکرا نخی اقدام نماید.

فروشنده پارچه نخی لاکرا درجه یک

کاربرد نخ لاکرا در بافت پارچه

کاربرد نخ لاکرا در بافت پارچه نخ لاکرا که در صنعت نساجی به نام اسپندکس نیز شناخته می شود از پرکاربرد ترین و با کیفیت ترین نخ های مصرفی در این صنعت می باشد. استحکام، مقاومت و خاصیت کشسانی نخ لاکرا باعث شده از آن در تولید انواع پارچه استفاده گردد.

پارچه هایی که از نخ لاکرا تولید می گردند دارای دوام و استحکام بسیار بالایی هستند و حتی شستشو با آب داغ نیز به پارچه آسیبی وارد نمی کند و پس از خشک شدن هیچ گونه تغییری در سایز و بافت پارچه دیده نمی شود. ترکیب نخ لاکرا با انواع نخ دیگر باعث می شود کیفیت و خاصیت کشسانی پارچه تولید شده افزایش چشمگیری پیدا کند.

نخ لاکرا از جنس الیاف مصنوعی می باشد و به همراه نخ ویسکوز در تولید پارچه های کرپ کش، پنبه لاکرا، جودون و انواع دیگر پارچه استفاده می شود تا دوام، استحکام و مقاومت این نوع پارچه ها بالا رفته و خاصیت کشسانی لازم برای تولید انواع پوشاک را به دست آورند.

کاربرد اصلی و اساسی نخ لاکرا در تولید پارچه هایی می باشد که خاصیت ارتجاعی و انعطاف بالای آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است مانند پارچه هایی که در تولید انواع لباس ورزشی، لباس های اندامی، لباس زیر و انواع زیر پوش، جوراب و باندهای کشی به کار می روند. این نوع پارچه ها تا چندین برابر خاصیت کشسانی دارند و هیچگونه تغییر شکلی در آن ها ایجاد نمی شود.

خرید عمده انواع پارچه تریکو نخی

خرید عمده انواع پارچه تریکو نخی برای خرید عمده انواع پارچه تریکو نخی می توان از طریق تولید کنندگان و مراکز پخش این نوع پارچه اقدام نمود. این مراکز با فروش عمده و مستقیم پارچه تریکو نخی باعث حذف واسطه ها شده و سبب می شوند این محصول با قیمتی بسیار مناسب به دست مصرف کنندگان برسد.

این مرکز انواع پارچه تریکو نخی را در طرح، رنگ و کیفیتی بی نظیر ارائه می نماید، برای خرید پارچه نخی می توانید به وب سایت مرکز مراجعه نموده و پس از بازدید از کلکسیون پارچه ها و همچنین مشاوره با کارشناسان مجرب آن، خرید خود را به صورت عمده و در قیمتی بسیار مناسب انجام دهید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت