فروشندگان پارچه اسپان لاکرا

فروشندگان پارچه اسپان لاکرا

پارچه ها از نظر جنس و ضخامت و تاروپود انواع مختلفی دارند و هر کدام برای کاری خاص مورد استفاده قرار می گیرند. پارچه اسپان لاکرا جز بهترین این تولیدات است که بافتی منحصر به فرد را به خود اختصاص داده است و به دلیل دارا بودن الیاف لاکرا خاصیت کشسانی بالایی دارد. این پارچه نرم و لطیف است و دارای پرز خاصی است و برای دوخت لباس های ورزشی و گرم کن بهترین گزینه است. به دلیل ضد حساسیت بودن برای لباس کودکان هم مورد استفاده قرار می گیرد. تنوع رنگی در این منسوجات بسیار بالا بوده و هر سلیقه ای را به خوبی پوشش می دهد. 

فروشندگان پارچه اسپان لاکرا

ویژگی های پارچه اسپان لاکرا

ویژگی های پارچه اسپان لاکرا ویژگی های زیاد این پارچه به همراه قیمت مناسب آن باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد و همین امر باعث شده تا بازدهی فروش به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. فروشندگان پارچه لاکرا تمام این مزیت ها را به مشتری معرفی می کنند. از نظر شکل ظاهری و طرح و رنگ به صورت ساده و طرح دار تولید می شود. قابلیت ارتجاعی از مهمترین ویژگی ها به شمار می رود و به همین دلیل تن خور زیبا و شیکی دارد. 

پس از شست و شو تغییر حالت نمی دهد و رنگ بکار رفته در آن به قدری درجه یک است که با مواد شوینده ترکیب نشده و دچار رنگ رفتگی نمی شود. چروک نشدن از دیگر مزیت های این نمونه است و دارای دوام زیادی است.به دلیل نرم بودن برای دوخت جوراب و لباس زیر بسیار مناسب است. 

صادرات پارچه اسپان لاکرا

صادرات پارچه اسپان لاکرا صادرات پارچه اسپان لاکرا طی سال های اخیر افزایش زیادی پیدا کرده است. در امر صادرات منسوجات، کشور های زیادی به صورت حرفه ای مشغول به فعالیت هستند. اما در این میان کشور ایران از قدرت های بزرگ تولید و صادرات در این زمینه محسوب می شود و محصولاتشان دارای شاخصه های لازم برای صادرات می باشد.

از شاخصه های مهم برای صادرات می توان به قیمت، کیفیت،تنوع و گستردگی تولیدات و زیبایی پارچه ها اشاره کرد که این کشور به دلیل داشتن این شاخص ها توانسته در صادرات از دیگر کشورها پیشی گرفته و رتبه های برتر در این فعالیت را از آن خود نمایند.

با توجه به رشد و شکوفایی خیلی مطلوب شرکت های تولیدی داخلی در زمینه تولیدات انواع لاکرا، امروز شاهد این امر هستیم که علاوه بر پوشش دادن کلیه بازارهای داخلی، حجم قابل توجهی از این محصولات به کشورهای خارجی نیز صادر می شود. این امر با درآمد ارزی که به همراه دارد باعث پیشرفت اقتصاد می شود. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت