فروشندگان پارچه ویسکوز ۱۰۰% در ایران

فروشندگان پارچه ویسکوز ۱۰۰% در ایران

پارچه ویسکوز ۱۰۰% نوعی از پارچه است که در تولید آن از الیاف طبیعی استفاده شده است. پایه ی این الیاف طبیعی از پنبه است و مانند پنبه دارای الیاف سلولوزی است. از این نوع پارچه در نوارد زیادی استفاده می شود و در تولید آن بشر نیز دخیل بوده اند.

می توان گفت پارچه ویسکوز به نوعی ” بشر ساخته ی بازیافتی” است. در این مقاله بیشتر به استفاده از پارچه های ویسکوز، روشندگان آت و قیمت پارچه ویسکوز می پردازیم: 

فروشندگان پارچه ویسکوز 100% در ایران

از پارچه ویسکوز ۱۰۰% چه استفاده ای می شود

از پارچه ویسکوز 100% چه استفاده ای می شودپارچه ی ویسکوز در موارد زیادی استفاده می شود: 

  • این پارچه ها جذب آب بسیار بالایی دارند پس می توان از آن ها برای دستمال کشی، خشک کردن میوه، خشک کردن ظرف و … استفاده کرد. به طور کلی برای هر کاری که نیاز به پارچه با جذب آب بالا دارید می توانید از پارچه ی ویسکوز استفاده کنید. 
  • خاصیت تنفسی بالای پارچه های ویسکوز باعث شده است از این پارچه در لباس های ورزشی استفاده شود. استفاده از این پارچه در لباس ورزشی باعث می شود بدن ورزشکاران خیلی عرق نکند و بوی عرق نگیرد. 
  • در تولید این پارچه از مواد دارای الکتریسیته استفاده نشده است، به همین دلیل پارچه ای مناسب و بسیار راحت برای تولید زیرپوش مردان است. 
  • پارچه های ویسکوز رنگ پذیری بالایی دارند، انواع مختلف این پارچه در رنگ های گوناگونی وجود دارند، به همین دلیل در تولید لباس های خانگی زنانه به این پارچه ها خیلی توجه شده است. 
  • شست و شوی آسان این پارچه باعث شده است از این پارچه در تولید ملحفه استفاده شود. بسیاری از ملحفه های بیمارستانی از این جنس هستند. 
  • این پارچه ها بسیار نازک و خنک هستند و هوا به راحتی داخل آن جا به جا می شود، به همین دلیل از آن ها در تولید لباس های تابستانه می توان استفاده کرد. 

صادر کنندگان پارچه ویسکوز ۱۰۰%

صادر کنندگان پارچه ویسکوز 100%پارچه های ویسکوز ایرانی بسیار با کیفیت و پر طرفدار هستند، ویسکوزهای ۱۰۰ درصد بهترین نوع ویسکوز است. این پارچه علاوه بر استفاده های فراوانی که در داخل کشور دارند، به عنوان یک کالای صادراتی نیز محسوب می شوند. کشور های زیادی خریدار این نوع پارچه هستند. پارچه های ویسکوز ایرانی به برخی از کشور های خاورمیانه صادر می شوند. از جمله ی این کشور ها می توان عراق، روسیه، پاکستان و … را نام برد. 

تولیدی ما افتخار دارد بهترین انواع پارچه های ویسکوز را در رنگ های مختلف به فروش برساند. صادرات این پارچه ها در تولیدی پارچه ما انجام می شود. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت