فروشگاه پارچه ویسکوز فلامنت لاکرا

فروشگاه پارچه ویسکوز فلامنت لاکرا

پارچه ها در صنعت پوشاک بالاترین نقش را دارند و برای تولید لباس مورد استفاده قرار می گیرند. این منسوجات دارای تنوع بالایی هستند که پارچه فلامنت لاکرا جز بهترین نمونه ها بوده که توانسته با قابلیت کشسانی بالا و الیافی نرم و لطیف و در عین حال مقاوم به خوبی نظر مصرف کنندگان را جلب کند‌. این پارچه به صورت متری و طاقه ای و کیلویی توسط این فروشگاه به فروش می رسد و چنمونه های عمده همیشه نرخ مناسب تری دارند.‌

فروشگاه پارچه ویسکوز فلامنت لاکرا

الیاف پارچه فلامنت چیست؟

الیاف پارچه فلامنت چیست؟

الیاف پارچه فلامنت اصولا طبیعی و مصنوعی از جنس لاکرا بوده که قابلیت کشسانی بالایی دارد و به راحتی دوخته می شود. بافت های ریزی روی این پارچه وجود دار که در زمان دوخت جلوه کار را بیشتر میکند‌ وجود الیاف نخ و پنبه در کنار لاکرا به لطافت و نرمی این پارچه کمک زیادی می کند. شباهت آن به تریکو زیاد بوده و برای لباس بچه ها نیز مناسب است. 

دوام این الیاف بسیار بالا بوده و در زمان شست و شو با مواد شوینده بافت خود را از دست نمی دهند و بهترین عملکرد را دارند. لاکرا از الیاف پر طرفدار بوده که در بیشتر پارچه های کشی دیده می شود و دوام زیادی هم دارد. این محصول دارای تنوع رنگی بالایی بوده که هر سلیقه ای را به خوبی پوشش می دهد.‌

فلامنت در طول و عرض های مختلف به بازار عرضه می شود و افراد می توانند آن را در ضخامت های متفاوت متناسب با فصل انتخاب کنند. 

فروشنده عمده پارچه فلامنت طرح دار لاکرا

فروشنده عمده پارچه فلامنت طرح دار لاکرا

این فروشنده پارچه فلامنت طرح دار را به صورت متری و طاقه ای و کیلویی در دسترس مشتریان قرار می دهد.‌ فروش به صورت اینترنتی و به نمایش گذاشتن قیمت ها و محصولات به صورت آنلاین متنوع خدماتی است که این فروشنده در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بتواند با جلب رضایت آن ها به آمار مشتریان دائمی خود بیفزاید.

فروش بیشتر به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد و فروشندگان دست دلالان را از بازار های داخلی حذف می کنند. ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصول به مشتری مهمترین عامل موفقیت و محبوبیت این فروشنده ها است.

این فروشگاه بزرگ اینترنتی انواع مختلفی از این کالا را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند و با داشتن بهترین تیم های حرفه ای و انبار های سرپوشیده از محصول به خوبی نگهداری می کند و روش های مختلفی را برای فروش در نظر می گیرد تا بازار خرید با رونق بیشتری رو به رو شود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت