فروشگاه پارچه ویسکوز ۱۰۰% تیپ لاکرا

فروشگاه پارچه ویسکوز ۱۰۰% تیپ لاکرا

پارچه ویسکوز ۱۰۰% تیپ لاکرا در دسته پارچه هایی قرار می گیرد که ترکیبی از الیاف ویسکوز و لاکرا می باشد. اما اینکه هر کدام از این الیافها چه خصوصیاتی به پارچه تولید شده می دهند، در این مقاله به آن پرداخته می شود.

فروشگاه پارچه ویسکوز 100% تیپ لاکرا

تولید پارچه ویسکوز ۱۰۰% تیپ لاکرا

تولید پارچه ویسکوز 100% تیپ لاکرا

به منظوز تولید پارچه ویسکوز۱۰۰% تیپ لاکرا ترکیب دو الیاف ویسکوز و لاکرا می باشد. به منظور آن که با ویژگی های این پارچه آشنا شویم نیاز است ابتدا نسبت به الیاف های آن شناخت پیدا پیدا کنیم.

بیایید اول در مورد تولید الیاف ویسکوز صحبت کنیم. الیاف ویسکوز که در تولید پارچه از آن استفاده می شود در گروه الیاف های مصنوعی قرار می گیرد که ریشه آن طبیعی است. خمیر ابتدایی این الیاف گیاهی است که با افزودن مواد شیمیایی دیگر به این خمیر و انجام فرایند های صنعتی تبدیل به الیاف ترکیبی می گردد و نخهایی جهت ریسندگی پارچه تولید می شود.

اما الیاف ویسکوز چه ویژگیهایی دارند؟

  • به دلیل مصنوعی بودن بخشی از بافت الیاف ویسکوز، به پارچه ظاهری براق می دهد، برخلاف پارچه های نخی که فاقد براق بودن هستند.
  • این الیاف خاصیت کش سانی کمی دارد، به همین دلیل از این جهت مشابه پارچه های نخی است.
  • میزان رطوبتی که پارچه های تولید شده از الیاف ویسکوز جذب می کنند حتی از پاچه های پنبه ای بیشتر می باشد.
  • میزان چروک پذیری پارچه هایی که از الیاف ویسکوز تولید شده اند متناسب با میزان این الیاف بالا است.

حالا نوبت بررسی الیاف لاکرا است. اسم دیگر الیاف لاکرا اسپندیکس است. این الیاف در دسته الیاف های کاملا مصنوعی قرار می گیرند و حالتی پلاستیکی شکل دارند. اما اگر بخواهیم به طور کوتاه به خصوصیات این الیاف اشاره کنیم می توان موارد زیر را مرور کرد:

  • پلاستیکی بودن این الیاف به آن، برخلاف الیاف ویسکوز خاصیت ارتجاعی می دهد و حالتی کشی در این پارچه دیده می شود.
  • پارچه های لاکرا به راحتی چروک نمی شوند و به راحتی به حالت اول خود بر می گردند.
  • حالت پلاستیکی بودن این الیاف خاصیت جذب رطوبت را از آن می گیرد.

همانطور که با ویژگی های هر دو الیاف آشنا شدیم، می بینیم در صورت ترکیب این دو، پارچه ای که تولید می شود مزیت های بیشتری دارد.

روش های فروش پارچه ویسکوز ۱۰۰%

روش های فروش پارچه ویسکوز 100%روش های فروش پارچه ویسکوز ۱۰۰% به شکل های مختلفی می باشد. به طور کلی روش فروش یک محصول به دو صورت حضوری یا اینترنتی است.هر کدام از این روشها دارای مزیتهایی هستند که دیگری فاقد آن است.

امروزه خرید اینترنتی در میان مردم بیشتر جا افتاده است و خرید و فروش را سهل کرده است.پارچه های ویسکوز ۱۰۰% همان طور که در بالا به معرفی آن پرداخته شد، به عنوان پارچه های محبوبی است که می توان در دوخت انواع لباسها به کار برد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت