فروش انواع پارچه تریکو پنبه به قیمت کارخانه

فروش انواع پارچه تریکو پنبه به قیمت کارخانه

آیا می دانید برای خرید انواع پارچه تریکو به قیمت کارخانه به چه مراکز فروش انواع پارچه تریکو باید مراجعه کنید؟ آیا می دانید پارچه تریکو با چه کیفیت هایی عرضه می شود؟ آیا می دانید کیفیت پارچه تریکو به چه عواملی بستگی دارد؟
یکی ار دغدغه های مردم خرید و فروش انواع پارچه تریکو باکیفیت و قیمت مناسب است، که برای این منظور باید در پی پیدا کردن مراکز فروش انواع پارچه تریکو باشیم که محصولات خود را با کیفیت های عالی و به قیمت پایین عرضه کنند. درپی برآوردن این خواسته مراکز خرید و فروشی هستند که شما را به این خواسته می رسانند.

آیا در باره پارچه تریکو اطلاعاتی دارید؟

یکی از محصولاتی که مصارف روزانه دارد پارچه است. پارچه انواع مختلفی دارد که یکی از انواع آن پارچه تریکو است. پارچه تریکو خواهان و طرفدار دارد. این محصول بسیار پر مصرف و کارایی زیادی دارد. از جمله مصارف این محصول می توان به لباسهای زیر، کودکانه، انواع تیشرت، انواع شلوار و… اشاره کرد. به همین دلیل فروش انواع پارچه تریکو را بسیاری از فروشگاه های بزرگ پارچه برعهده می گیرند.

آیا انواع پارچه تریکو را می شناسید؟

پارچه تریکو را با انواع مختلفی تولید می کنند، که بسته کاربرد آن مبادرت به ساخت این محصول می کنند. این منسوج را با نوع الیاف به کار رفته در آن نامگذاری می کنند که در اینجا نام چند گونه از آن را می برم.
۱- یکرو پنبه
۲- دورو پبنه
۳- پنبه لاکرا
۴- پلی استر پنبه
۵- ویسکوز لاکرا
۷-و…
همه نمونه های بالا، هر کدام کاربرد و کارایی های مختلفی دارد، که در ادامه خدمت شما بزرگواران توضیحاتی را می دهم.

آیا ار پارچه تریکو یکرو پنبه اطلاعاتی دارید

یکی از انواع پارچه های تریکو پارچه یکرو پنیه است، این منسوج یکی از پارچه های پنبه ای محسوب می شود. که به دلیل استفاده از الیاف پنبه در بافت آن و بهره مند شدن از خصوصیات منحصر به فرد پنبه این قابلیت را دارد که هم در زمستان و هم در تابستان مورد استفاده قرار گیرد، این محصول را معمولا برای البسه هایی که نیاز به حالت کشسانی زیادی نداشته باشد مورد استفاده قرار می دهند، مانند تیشرت مردانه یا لباسهای راحتی زنانه، لباسهای بچگانه و…

پارچه تریکو یکروپنبه

پارچه تریکو دورو پنبه

با پی بردن افراد جامعه به خواص منحصر به فرد الیاف طبیعی بخصوص پنبه مشتاقان و خواهان پارچه های پنبه ای روز به روز بیشتر می شود، خواصی مانند ضد حساسیت، ضد کهیر زدن پوست، حالت جابجایی هوا در داخل الیاف آن و حالت عایق حرارتی آن و… مردم را بر این داشت با به سراغ پارچه های کاملا پنبه ای بروند.
با توجه به تقاضای پارچه های پنبه ای تولید کنندگان به فکر تولید پارچه تریکو تمام پنبه افتادند و پارچه دورو را تولید کردند، مصارف پارچه دورو پنبه بیشتر برای لباسهایی که مستقیما با پوست بدن در ارتباط است مورد استفاده قرار می گیرد، مانند انواع لباس زیر و  لباسهای بچگانه و…

فروش انواع تریکو

پارچه تریکو پنبه لاکرا

یکی از انواع پارچه های تریکو، پارچه ی پنبه لاکرا است که همان گونه که از اسم آن مشخص است، از دو الیاف اصلی پنبه و لاکرا در آن به کار رفته است، تلفیق این دو الیاف با هم تولید پارچه ای با خصوصیات منحصر به فرد پنبه و حالت کشی لاکرا را به آن می دهد. این پارچه بوجود آمده به گونه ای است که حالت خنکی در تابستان و گرمی در زمستان را به انسان می دهد و حالت کشی بالایی دارد، این محصول اگر در فرآید تولید از نخهای با کیفیت بالا استفاده شود، در زمان استفاده اصلا حالت دون دون به خود نمی گیرد و در پرسه شستشو هیچ تغییری در ظاهر آن پدید نمی آید.

پارچه پلی استر پنبه

این محصول را با توجه به بعضی از موارد استفاده، تولید کردند، این منسوج از دو الیاف پلی استر و پنبه مورد استفاده قرار می گیرد و پارچه ای لطیف و ظریف به ما می دهد با توجه به اینکه از پنبه لاکرا حالت کشی کمتری دارد برای لباس های راحتی مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه تریکو ویسکوز لاکرا

پارچه ویسکوز لاکرا همانطور که از اسم آن پیدا است از دو الیاف ویسکوز و لاکرا تولید می شود. الیاف ویسکوز از مغز تنه درختان و کاغذ تولید می شود. چون برای تولید این الیاف از مواد اولیه طبیعی استفاده شده، تقریبا جزو الیاف طبیعی به حساب می آید. با بکار گیری نخ لاکرا با ویسکوز، پارچه ای با کشی عالی و لطیف را به ما می دهد، چنان کیفیتی دارد که می توان به عنوان ساپورت زنانه از آن استفاده کرد.

پارچه تریکو ویسکوز

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ فروش انواع پارچه تریکو پنبه به قیمت کارخانه

  1. Heya i am for the first time here. I came across this board and
    I find It really useful & it helped me out much.
    I hope to give something back and aid others like you helped me.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت