فروش انواع پارچه گردباف ساده

فروش انواع پارچه گردباف ساده

پارچه گردباف ساده، نوعی پارچه می باشد که به خاطر بافت گرد و حلقوی مانند خود، به این نام معروف شده است. طیف متنوعی از این پارچه، تولید و در بازار عرضه می شود. 

این پارچه در دوخت انواع لباس ها به کار می رود. چراکه مقاومت مناسبی دارد. در رابطه با فروش انواع پارچه گردباف ساده، در ادامه بحث خواهد شد. تا انتها با این مطلب همراه شوید. 

فروش انواع پارچه گردباف ساده

طرح های مختلف پارچه گردباف ساده

طرح های مختلف پارچه گردباف ساده طرح های مختلف و متنوعی از پارچه گردباف ساده موجود می باشد. هیچ یک از این طرح ها، در هنگام برش، جمع نمی شوند. معروف ترین طرح این پارچه، تریکو است که به وفور یافت می شود. طرح هایی که می توان به آنها اشاره کرد شامل موارد زیر می باشد:

  • پارچه های بادوام  پلی استری
  • پارچه های جودون
  • پارچه های متنوع لاکرا
  • پارچه های  ملانژ
  • پارچه های ویسکوز
  • پارچه های فلامنت

لازم به ذکر است تمامی پارچه های گردباف، در برابر نور آفتاب، کیفیت خود را حفظ می کنند و به راحتی تغییر رنگ نمی دهند. حالت کشسانی از ویژگی های بارز آنها به شمار می رود. همچنین به سبب، نوع بافت و ساختار خاص خود، نسبت به حرارت هم مقاومت خوبی دارند. 

طرح های متنوع پارچه مذکور در تولید لباس های زیر، لباس های ورزشی مردانه، زنانه و بچگانه، گرمکن های مختلف، شلوار های اسلش، کاپشن و البسه گرم، جوراب و دستکش مورد استفاده قرار می گیرند.

این پارچه، قابلیت چاپ بالایی دارد که به کمک دستگاه های مخصوص، انواع آرم ها و طرح ها روی آن حک می گردد. 

پارچه گردباف ساده موجود در بازار

پارچه گردباف ساده موجود در بازار حجم زیادی از پارچه های گردباف در بازار موجود می باشد. قیمت این پارچه ها تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. طرح پارچه و نوع آن یکی از این عوامل می باشد. نوع نخی که در تهیه پارچه به کار می رود، نقش مهمی در تعیین قیمت آن دارد.

کیفیت و استحکام پارچه، پارامتر اساسی دیگری است که نوسانات قیمتی در آن را به همراه دارد. قواره و ابعاد متفاوت پارچه، می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد.

برند و کارخانه تولید کننده را هم باید به لیست عوامل تاثیرگذار بر قیمت پارچه عنوان کرد. برخی از این پارچه ها وارداتی می باشند و قیمت آنها می تواند با نوع داخلی تفاوت داشته باشد. 

نوع خرید هم سبب اختلاف قیمت چشمگیری می شود. به نحوی که در خرید عمده قیمت ها به نازلترین حد خود می رسند. زیرا هم از تخفیفات متعدد بهره مند می شوند و هم واسطه های فروش در آن نقشی ندارند. در واقع، محصول مورد نظر به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست مصرف کننده می رسد. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت