فروش عمده پارچه تریکو ملانژ راه راه

فروش عمده پارچه تریکو ملانژ راه راه

پارچه ها مهم ترین فرآورده حاصل از الیاف و نخ ها هستند و بر اساس نوع الیاف به کار رفته و با ترکیب آن ها می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند. 

یکی از انواع آن پارچه ملانژ راه راه است. 

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این نوع پارچه و همچنین خرید آن از عمده فروشی، اطلاعات تکمیلی و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛ 

فروش عمده پارچه تریکو ملانژ راه راه

نحوه تشخیص کیفیت پارچه ملانژ

نحوه تشخیص کیفیت پارچه ملانژ پارچه ملانژ در واقع ترکیبی از الیاف طبیعی مانند پنبه و کتان و الیاف پلی استر است. برای مثال ممکن است که سی درصد پارچه از تریکو باشد که از پنبه به دست می آید و هفتاد درصد آن از پلی استر ها باشد. 

کیفیت پارچه به مواد اولیه موجود در آن بستگی دارد و در تهیه بهترین نوع آن باید بتوان کیفیت آن را تشخیص داد که در ادامه به چند مورد از آن اشاره خواهیم کرد؛ 

  • پارچه های ملانژ مرغوب که از درصد ترکیب الیاف استانداردی برخوردارند، بسیار نرم و لطیف بوده و با لمس کردن سطح پارچه به هیچ وجه زبری یا خشنی احساس نمی‌شود. همچنین باعث ایجاد خارش نیز نخواهد شد. 
  • این پارچه کاملا کشی و منعطف هستند، به طوری که با ایجاد کشش در آن ها و سپس رها کردن، پارچه به سرعت به حالت اول خود باز خواهد گشت. حتی فشار نیز باعث نمی شود که انعطاف آن از بین برود. 
  • نوع با کیفیت آن بسیار مقاوم بوده و دارای تار و پودر بسیار محکمی است که باعث می ‌شود زود خراب نشوند و بتوان از آن ها در تهیه پوشاک ورزشی استفاده کرد. 
  • پارچه ملانژ مولینه یا همان رنگی راه راه دارای الیاف به هم تابیده و محکم است که رنگ آن به دلیل طبیعی و مرغوب بودن، به هیچ وجه پخش نمی‌شود و حتی با شست و شوی مکرر نیز رنگ آن کم رنگ نخواهد شد. 

قیمت پارچه ملانژ راه راه مولینه رنگی

قیمت پارچه ملانژ راه راه مولینه رنگی پارچه ملانژ از آن جایی که در تهیه انواع پوشاک به کار می رود، کاربردهای فراوانی داشته و مصرف آن بسیار بالا است و به این ترتیب تولید آن افزایش یافته تا پاسخگوی نیاز‌های بازار باشد. 

مجموعه ما یکی از برترین عرضه کنندگان این محصول در کشور بوده که اقدام به فروش آن به صورت عمده کرده و با توجه به آن قیمت بسیار مقرون به صرفه ای پیدا کرده است. 

متقاضیان محترم می‌توانند جهت اطلاع از قیمت پارچه ملانژ راه راه مولینه رنگی، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه و پس از مقایسه قیمت‌ها، در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت