فروش عمده پارچه تریکو ویسکوز طرح دار

فروش عمده پارچه تریکو ویسکوز طرح دار

پارچه ویسکوز طرح دار از جمله یکی از پر طرفدار ترین انواع پارچه های ویسکوز می باشد که کاربرد بسیاری در صنایع تولید پوشاک و نساجی دارد. این محصول نیز غالباً به صورت عمده به فروش می رسد. زیرا فروش عمده پارچه ویسکوز طرح دار نیز باعث می‌ شود تا این محصول با قیمت مناسب تری در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد.

فروش عمده پارچه تریکو ویسکوز طرح دار

پارچه ویسکوز را بهتر بشناسید

پارچه ویسکوز را بهتر بشناسید پارچه ویسکوز فلامنت پارچه ای است که از الیاف ویسکوز تهیه شده است. این الیاف جزوه الیاف های طبیعی هستند. زیرا به دست بشر ساخته شده‌ اند اما خاصیت گیاهی و طبیعی دارند. از همین جهت نام دیگر آن‌ ها الیاف پنبه مصنوعی نیز می باشد.

این پارچه میزان جذب رطوبت بالایی دارد و حتی جذب رطوبت آن نیز از پنبه بیشتر است. نکته قابل ذکر است این است که این پارچه با جذب رطوبت استحکامش کاهش پیدا می‌کند. یعنی خیس شدن مداوم این پارچه، موجب کوتاه شدن طول عمر آن می شود.

پارچه ویسکوز نسبت به نمونه های طبیعی ارتجاع کمتری دارد. بدین نحو که هنگام پوشش تن خور خشک تری دارد و همین خاصیت کم بودن میزان ارتجاع آن باعث می شود تا این پارچه به سادگی چروک شود.

پارچه های ویسکوز نسبت به پارچه های پنبه ای ظاهری درخشان و براق تری دارند. به طوری که پارچه های پنبه ای کدر تر هستند اما در صورتی که پارچه ویسکوز برق خاصی در جنس و الیاف آن دیده می شود.

این پارچه ها خاصیت تنفسی بالایی دارند و جزو پارچه ها و الیاف خنک به شمار می‌ رود و از ابریشم طبیعی نیز خنک تر هستند و می توان از آن ها برای تولید پوشاک تابستانی استفاده کرد.

خرید مستقیم پارچه ویسکوز طرح دار فلامنت

خرید مستقیم پارچه ویسکوز طرح دار فلامنت پارچه ویسکوز در نمونه‌ های مختلفی تولید می شود که نمونه های طرح دار فلامنت از جمله یکی از پر فروش ترین انواع پارچه های ویسکوز به شمار می روند که برای تولید انواع پوشاک و محصولات پارچه ای مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

مراکز تولیدی که به تولید انواع پوشاک از جنس پارچه ویسکوز فعالیت دارند از جمله معیار هایی که برای خرید پارچه ویسکوز در نظر می‌ گیرند، قیمت مناسب آن است. از همین جهت این مراکز سعی دارند تا پارچه ویسکوز طرح دار را به نوعی خریداری کنند که قیمت‌ های تمام شده برایشان مقرون به صرفه باشد. لذا این دسته از خریداران خرید مستقیم این محصول را در دستور کار خود قرار می دهند.

این سایت از جمله مراکزی است که امکان خرید مستقیم پارچه ویسکوز را برای این دسته از مشتریان فراهم کرده است و همواره سعی دارد عرضه این محصول را به نحوی انجام دهد تا در روند تولید تا مصرف آن واسطه ای وجود نداشته باشد تا این محصول با نازل ترین قیمت در اختیار خریداران قرار بگیرد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت