فروش عمده پارچه تریکو ویسکوز کشی

فروش عمده پارچه تریکو ویسکوز کشی

در اغلب شهرهای کشور پارچه ویسکوز عمده به فروش می رسد. چنانچه قصد خرید این محصول به صورت عمده را دارید می توانید به سایت نمایندگی های فروش این پارچه مراجعه کنید و اقدام به سفارش آن نمایید.            َ

فروش عمده پارچه تریکو ویسکوز کشی

اطلاعات مفید درباره پارچه ویسکوز

اطلاعات مفید درباره پارچه ویسکوز

پارچه های ویسکوز پارچه هایی هستند که از الیاف طبیعی ساخته شده اند. این پارچه ها مثل لنین و پنبه ماهیت سلولوزی یا گیاهی دارند. تفاوتی که بین پارچه های ریون یا ویسکوز با پارچه های لنین و پنبه وجود دارد این است که  این پارچه ها ساخته دست بشر هستند.

از ویژگی هایی که پارچه های ویسکوز دارای آن هستند می‌توان به جذب رطوبت بسیار بالای آن ها اشاره نمود. به نحوی که گاهی حدود ۵۰ درصد بیشتر از پنبه جاذب رطوبت هستند. به دلیل اینکه این پارچه ها جاذبه رطوبتی بالایی دارند، استحکام آنها کاهش یافته است. در نتیجه الیاف این نوع پارچه ها نسبت به الیافی مانند پنبه ضعیف تر بوده و از عمر کوتاه تری برخوردارند.

این پارچه ها همچنین دارای خاصیت ارتجاعی کمتری نسبت به پارچه های طبیعی هستند و به راحتی چروک می‌شوند. پارچه های ویسکوز نسبت به پارچه های پنبه ای دارای ظاهر براق و درخشان تری بوده و پارچه های پنبه ای نسبت به این پارچه ها کدرتر می باشند. چنانچه پارچه های ویسکوز در آب جوش مورد شستشو قرار بگیرد، خاصیت براق بودن آنها از بین می رود و رنگ آنها کدر می‌شود.

به دلیل خاصیت تنفس خیلی بالایی که این پارچه ها آن را دارا هستند، به طور کلی جزو پارچه های خنک به شمار می روند. به نحوی که برخی آن را از ابریشم طبیعی هم خنک تر می پندارند. کار رنگ آمیزی این نوع پارچه ها بسیار راحت بوده و به همین خاطر تنوع بسیار بالایی از رنگ بندی این پارچه ها در بازار موجود میباشد. به خاطر اینکه پارچه های ویسکوز دارای استحکام کمی هستند، از آن در مصارفی نظیر رومیزی، ملحفه، لباس مردانه و زنانه، لباس ورزشی و زیر پوش استفاده می شود.

پخش عمده پارچه ویسکوز فلامنت

پخش عمده پارچه ویسکوز فلامنت

مراکز فروش بسیار زیادی وجود دارند که اقدام به پخش عمده پارچه ویسکوز فلامنت می نماید. این مراکز پخش پارچه ویسکوز به دلیل عرضه مستقیم این محصول قیمت مناسب تری از آن را به مشتریان عرضه می کنند. البته خوشبختانه اغلب این مراکز مجهز به سیستم های فروش آنلاین محصولاتشان نیز نموده اند و شما می توانید با مراجعه به وب‌سایت آن ها به میزانی که می خواهید این پارچه را سفارش دهید و آن را درب منزلتان تحویل بگیرید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت