فروش عمده پارچه ملانژ بیسکویتی رنگی

فروش عمده پارچه ملانژ بیسکویتی رنگی

فروش عمده پارچه ملانژ بیسکویتی رنگی به صورت اینترنتی و مستقیم انجام می پذیرد. فروش اینترنتی چون باصرفه است با استقبال رو به رو شده است.  پارچه ملانژ بیسکویتی نمونه ای از پارچه های تریکو است که در مدل های متنوع در کارخانه تولید و عرضه می گردد. این  پارچه ها دارای رنگ بندی های متنوع هم می باشد.

فروش عمده پارچه ملانژ بیسکویتی رنگی

مشخصات کلی پارچه ملانژ

مشخصات کلی پارچه ملانژ مشخصات کلی پارچه ملانژ متفاوت است و این تفاوت در دوخت و دوز پارچه تاثیر می گذارد، بنابراین باید به مشتریان آگاهی های لازم را داد تا قبل از خرید دچار مشکل نشوند. پارچه ملانژ در مدل های متنوع از جمله بیسکویتی و پنبه ای تولید و عرضه می شود. پارچه های ملانژ پنبه ای مخصوص فصول زمستان است و برای دوخت و دوز لباس های زمستانی کاربرد دارد و اما نوع نخی آن برای فصول گرما سال مناسب است.

برای اطلاع از نوع پارچه و نیز مشخصات آن می توانید به سایت مراجعه کنید ما در سایت انواع این پارچه ها را با مشخصات و قیمت ها قرار داده ایم. رنگی بودن این پارچه ها یکی از مزایای آن است. پارچه ملانژ رنگی باعث می شود که مشتریان از هر قشری که باشند با توجه به نیاز خود و سلیقه خود اقدام به خرید کنند. 

عرضه پارچه ملانژ بیسکویتی قیمت مناسب

عرضه پارچه ملانژ بیسکویتی قیمت مناسب عرضه پارچه ملانژ بیسکویتی قیمت مناسب از طریق سایت انجام می پذیرد. سایت  از طرف کارخانه مجوز فعالیت دارد و به قیمت درب کارخانه و به صورت عمده ای و یا کلی به مشتریان خدمات ارائه می دهد. پارچه ملانژ در مدل های مختلف تولید می شود و جنس این پارچه ها و نوع الیافی که در تولید به کار رفته است قیمت ها را تعیین می کند. 

سایت برای جذب مشتری و نیز احترام به حقوق مشتریان اقدام به عرضه این پارچه ها هم به صورت عمده ای و جزئی می کند. فروش ویژه در روزهایی از هفته انجام می پذیرد این روزها محصولات باکیفیتی که در کارخانجات سراسر کشور تولید می شوند با قیمت های پایین و تخفیف های ویژه به مشتریان ارائه می شوند. از این رو قیمت ها پایین می آید. 

برای اطلاع از قیمت پارچه ملانژ می توانید به سایت مراجعه کنید و یا با کمک شماره تلفن هایی که در سایت قرار دارند با کارشناسان ما تماس بگیرید و از نحوه ی فروش محصولات به صورت عمده ای و قیمت ها مطلع شوید. خرید عمده ای هم برای فروشنده و هم برای خریدار باصرفه است و قیمت محصولات کاهش می یابد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت