فروش عمده پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

فروش عمده پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

لاکرا نوعی پارچه است که الیاف آن مصنوعی می باشد این پارچه دارای خاصیت کشسانی بالایی می باشد.

پارچه تیپ لاکرا دارای انواع مختلفی است.
فروش عمده پارچه ویسکوز لاکرا ارزان تر خواهد.

فروش عمده پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

معرفی انواع پارچه لاکرادار

معرفی انواع پارچه لاکرادار اسم دیگر لاکرا اسپندیکس است که معنای آن گسترش یابنده می باشد.
این پارچه دارای انواع مختلفی مثل پارچه ویسکوز لاکرا ، پارچه پنبه لاکرا و….، این پارچه اصولا با پنبه و نخ و پلی استر ترکیب می شود و در ساختار پارچه و لباس استفاده می شود.
از آن اصولا برای تولید لباس زنانه ، لباس ورزشی مثل لباس کشتی گیران ، قایق رانان ، اسکی کاران و.. ، کمربند ، دستکش ، جوراب ، ساق پوش ، باند کششی ارتوپدی ، زیرشلواری ، مایو…..و بهره می گیرند .
پارچه پنبه تیپ لاکرا که به علت طبیعی بودن دارای منافذی است که جریان هوا آزادانه در رفت و آمد است و این امر باعث جلوگیری از تعریق زیاد می شود و درفصل گرما ، گرمای حاصله از محیط را جذب نمی کند و در فصل سرد ، سرمای محیط را از خود عبور نمی دهند.
دو الیاف لاکرا و پنبه ترکیب خوبی باهم دارند و سازگاری بهم دارند.
این پارچه دارای خاصیت کششی بالا است که هرچقدرم کش بیاید مجدد به حالت اولیه خود برمی گرد و تغییر شکل و بافت نمی‌دهد ،  و به تنهایی نمی تواند تولید پارچه کند و حتما باید با پلی استر یا پنبه ترکیب می شوند.
نخ به عنوان یک الیاف خالص به تنهایی دارای استحکام پایین است و به همین علت با لاکرا ترکیب می شود تا هم استحکام بالایی پیدا کند و هم زیبایی آن بالا رود.

مرکز خرید پارچه پنبه تیپ لاکرا کیلویی

مرکز خرید پارچه پنبه تیپ لاکرا کیلویی خرید پارچه تیپ لاکرا به طرق مختلفی صورت پذیر است و روش های بسیاری برای خرید آن وجود دارد ، مثلا می توان مراجعه مستقیم به درب کارخانه داشت و به صورت کیلویی آن را خرید که این کار وقت بر و هزینه بر می باشد.
یک روش دیگر فروش آن اینترنتی است که سایت ما انواع این پارچه را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به نمایش گذاشته تا مشتریان با رجوع به وب سایت های ما لذت یک خرید مطمئن همراه خدمات فروش مثل تخفیفها و مشاوره های رایگان بچشند.
قیمت این پارچه ها به عوامل زیادی وابسته است و ثابت نیست برای آگاهی از قیمت های روز می توان با کارشناسان فروش سایت تماس حاصل کرده و از قیمت های لحظه ای آگاه شد.
قیمت عمده این پارچه ها به صرفه تر و ارزان تر است چرا که هر دو طرف خریدار و فروشنده متحمل هزینه های گزاف نمی شوند.

بازار فروش این پارچه سودآور است و از رونق خوبی برخوردار است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت