فروش عمده پارچه پلی استر پنبه طرحدار فانتزی

فروش عمده پارچه پلی استر پنبه طرحدار فانتزی

در میان پارچه های مختلف، آن نوعی که از الیاف مصنوعی ساخته می شوند، کاربرد زیادی داشته و به گونه ای در بیشتر محصولات مورد استفاده قرار می گیرند. در همین حال، شاهد تولید و فروش عمده پارچه پلی استر پنبه طرحدار فانتزی در رنگ های بسیار متنوعی هستیم که به اشکال متفاوتی ارائه می گردند.

فروش عمده پارچه پلی استر پنبه طرحدار فانتزی

پارچه پلی استر از چه الیافی بافته می شود؟

پارچه پلی استر از چه الیافی بافته می شود؟ شاید برای شما سوال ایجاد شده باشد که پارچه پلی استر از چه الیافی بافته می شود؟ در واقع این محصول، نوعی پلاستیک است که از پلیمر مصنوعی تولید می گردد. آن را بیشتر نوعی پلی اتیلن ترفتالات می شناسند که به زبان ساده به پلی استر معروف شده است.

این نوع از پلاستیک ها را طی فرآیند خاصی به نخ تبدیل کرده و سپس در بافت پارچه به کار می برند. امروزه یکی از پرفروش ترین محصولات به شمار می رود و به نحوی در تولید بیشتر پارچه ها هم از آن استفاده به عمل می آید. از پلی استرها در دوخت پوشاک، آستر لباس ها و سایر موارد دیگر استفاده می کنند.

به دلیل داشتن ویژگی بی ‌شمار مصرف بالایی دارد که خصوصیات زیر را دارا می باشد:

  • دوام آن بسیار بالا است.
  • روشن و در همین حال لغزنده می باشند.
  • نیازی به اتو کشی ندارند.
  • رنگ پذیری عالی دارند.
  • به راحتی می توان از آن نگهداری کرد.

البته عدم تهویه هوا، ایجاد حساسیت برای برخی افراد، اشتعال پذیری بالا و همچنین مشکلات محیط زیستی از مشکلات این پارچه ها به شمار می روند؛ ولی هر صورت، پارچه های پلی استر الیاف بسیار مقاومی دارند و بسیار محبوب هستند.

خرید پارچه پلی استر تریکو پنبه طرحدار

خرید پارچه پلی استر تریکو پنبه طرحدار اگر یادتان باشد، اشاره به این موضوع نمودیم که الیاف مصنوعی در پارچه های متفاوت دیگری هم بکار می روند؛ مثلاً یک درصدی از محصولات نخی و پنبه ای را هم تشکیل می دهند که باعث قوام و دوام بیشتر پارچه می گردد. شما می توانید با مراجعه به مرکز خرید پارچه پلی استر تریکو پنبه طرحدار، این کالا با کیفیت عالی تهیه کنید.

البته پارچه تریکو پنبه در رنگ های بسیار متنوعی تولید می گردد که طرح های گوناگونی را نیز دارا می باشد. عرضه کننده به صورت کیلویی، عدلی و طاقه ای به ارائه محصولات خود می پردازد. نوع مرغوب چنین پارچه هایی، اصولاً گرماژ مناسبی داشته و از طرفی عرض بالایی دارند.

این گونه از کالاها در طرح های راه راه، کجراه، فانتزی، گلدار و غیره ارائه می شوند. آنان را می توانید از این مجموعه آنلاین هم خریداری کنید. فروشنده با قیمت های مناسبی محصولات را با درجه بندی کیفی بالا و تضمین شده ارائه می نماید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت