فروش عمده پارچه کشباف ارزان قیمت

فروش عمده پارچه کشباف ارزان قیمت

پارچه کشبافت یکی از انواع پارچه های مورد استفاده در صنایع و تولیدی های لباس می باشد .این پارچه با توجه به خاصیت کش سانی که دارد بازار فروش بسیار خوبی دارد .مجموعه ما پارچه های کشباف را به صورت عمده و با قیمت ارزان به فروش می رساند .جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید .

فروش عمده پارچه کشباف ارزان قیمت

موارد استفاده از پارچه کشباف

موارد استفاده از پارچه کشباف

  • همانطور که اشاره شد پارچه کشباف یا همان استرج دارای خاصیت کش سانی می باشد و الیاف آن از جنس نایلون است که این قابلیت را به پارچه و لباس دوخته شده از آن می دهند که عرق بدن را به لایه های دیگر منتقل نماید .

به دلیل این ویژگی‌ از آن در تهیه انواع لباس ورزشی زنانه و مردانه، شلوار، پیراهن، لباس های تابستانه استفاده می شود .

این پارچه برای بدن حساسیتی ایجاد نمی کند و هنگام شستشو مانند پارچه های نخی آب نمی رود .

پارچه کشباف چهار نوع می باشد :

  1. تترون کشی
  2. کتان کشی
  3. بنگال کشی
  4. تریکو کشباف

که هر چهار مدل در صنایع و کارگاه های تولید لباس استفاده می شوند همچنین از این پارچه ها در صنعت عروسک سازی استفاده زیادی می شود چون هم قیمت مناسبی دارد و هم انعطاف بسیار زیادی دارد که برای ساخت عروسک مناسب می باشد .

پارچه های کشباف بسیار با دوام بوده و ظاهری زیبا دارند از این رو برای دوخت لباس های خانگی از آنها استفاده زیادی می شود بخصوص نوع تریکو کشباف آن که مورد استقبال بیشتر مردم قرار گرفته است .

روش های خرید پارچه کشباف

روش های خرید پارچه کشباف برای خرید پارچه کشباف راه های مختلفی وجود دارد :

اگر مقدار کمی پارچه نیاز دارید به نزدیکترین پارچه فروشی محل زندگیتان بروید و نام پارچه را بگویید و از میان مدل های متنوع   زیباترین آنها را انتخاب کنید .

اگر بصورت عمده قصد خرید پارچه کشباف را دارید دو راه در پیش روی شما خواهد بود :

  1. با صرف هزینه بسیار به شهر های مختلف سفر کنید و در هر شهر با پرس و جو از افراد یک تولید کننده و یا تاجر این نوع پارچه را بیابید .
  2. اما راه دوم، این است که از طریق سایت های معتبر تولید کنندگان و تاجران این پارچه را پیدا کنید، زیرا امروزه سایتها مرکز فروش انواع پارچه شده اند .

راه اول بسیار پر هزینه و زمانبر می باشد اما راه دوم همان راهی که اکنون شما انجام داده اید بهترین روش ممکن برای خرید پارچه کشباف آن هم در موقعیت فعلی می باشد .

مجموعه ما یکی از تولید کنندگان و صادر کنندگان پارچه تریکو کشباف می باشد که توانایی تامین نیاز های شما مشتریان عزیز را با قیمت بسیار مناسب دارد .

همچنین مجموعه ما آماده همکاری با تاجران پارچه کشباف نیز می باشد و برای خرید آنها شرایط ویژه ای قرار داده است .

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت