فروش ویژه پارچه دورس پنبه

فروش ویژه پارچه دورس پنبه

امروزه پارچه ‌های گوناگونی با برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که معروف ترین آنها پارچه دورس پنبه‌ است که مراکز فروش ویژه پارچه دورس پنبه به فراوانی در سراسر کشور وجود دارند. پارچه‌ دورس پنبه، یکی از محصولات باکیفیت و درجه یک و پرطرف دار ایرانی است که به‌ خاطر محبوبیت بالای این پارچه در بازارهای بین ‌المللی، تولید این محصول چند برابر شده‌ و به یکی از پرمصرف ترین پارچه های روز دنیا تبدیل شده است، طوری که فروش ویژه پارچه دورس پنبه همواره با استقبال مشتریان رو به رو شده‌ است.
یکی از مهم ترین مواردی که افراد در موقع خرید همواره به آن توجه میکنند قیمت و نرخ این پارچه در بازار است که امروز با نوسانات و تغییرات زیادی رو به ‌رو شده‌ است که چندین عامل کلیدی همواره در تعیین قیمت فروش ویژه پارچه دورس پنبه نقش های مهمی را ایفا میکنند که عبارت ‌اند از: نرخ مواد اولیه مصرفی برای تولید، هزینه تولید و تهیه بودجه و دستمزد کارکرد کارکنان و کارگران، هزینه بسته بندی پارچه، هزینه حمل‌ و نقل و جابجایی در سراسر کشور. برای مشتریان پارچه‌ دورس پنبه بهتر است که برای خرید با کیفیت و مقرون به‌ صرفه این کالا را از شرکت های معتبر فروش همچون سایت شرکت نساجی دیبا بافت نگار قم یا همان دیبافت که عرضه‌ کننده بهترین و بروزترین قیمت های پارچه است خریداری کنند.

فروش ویژه پارچه دورس پنبه

پرسنل مراکز فروش ویژه پارچه دورس پنبه به‌ خوبی میدانند که برای فروش بیشتر و به دست آوردن جایگاهی مطلوب در بازارهای داخلی و خارجی همواره باید محصولات خود را در رنگ های مختلف و باکیفیت بالا به مشتریان خود عرضه کنند که مطابق سلیقه و خلق ‌و خوی خریداران نیز باشد و بتواند رضایت مشتریان خود در اقصا نقاط جهان بدست بیاورند.
تولید کنندگان پارچه‌ دورس پنبه از بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه برای تولید محصولات خود استفاده کرده ‌اند از این رو توانسته اند موفقیت های بسیاری را در زمینه عرضه و فروش این محصول در بازارهای بین‌ المللی به دست بیاورند و به یکی از پرفروش ترین محصولات در این بازارها تبدیل‌ شده است و توانسته برند پارچه مرغوب ایرانی را به یکی از برندهای محبوب در این کشورها تبدیل کند به‌طوری‌که پارچه دورس پنبه ایرانی به‌ عنوان یکی از درجه یک ترین محصولات در این کشورها شناخته میشود.

خصوصیات بهترین پارچه دورس

خصوصیات بهترین پارچه دورس

پارچه یکی از مهمترین نیازهای انسان در طول تاریخ است. مردم در زمان های گذشته از الیاف گیاه کتان، رشته ‌ها را جدا میکردند و با آن پارچه های ساده میبافتند. با گذشت زمان محققان محدودیت های الیاف طبیعی را با الیاف مصنوعی ترکیب کردند و قابلیت هایی مانند رنگ‌ پذیری، بالا رفتن مقاومت پارچه در برابر سایش، پایین آوردن هزینه ‌های تولید و… را به آن اضافه کردند. که از مرغوب ترین پارچه های موجود در بازار پارچه دورس است که دارای انواع متنوعی است. برای دوخت پارچه های دورس از نخ های مختلفی استفاده میشود که از مهم ترین آنها میتوان به نخ پنبه ‌ای، نخ فیلامنت، نخ اسپان و نخ ملانژ اشاره کرد.
پارچه دورس پنبه‌ یکی از مرغوب ترین و بهترین انواع پارچه های دورس است که دارای ویژگی های بی نظیری از جمله بافت ضخیم و مقاوم در برابر سرما، مناسب برای دوخت انواع لباس ورزشی و گرمکن ‌های ورزشی است. این پارچه همچنین قابلیت شست‌ و شوی آسان با انواع شوینده ‌ها و ماشین لباس شویی را دارد و بعد از شست و شو نیز چروک نمیشود و صاف باقی میماند. این پارچه همچنین رنگ ثابتی را دارد و بعد از شست و شو رنگ آن تغییر نمیکند و از بین نمیرود.

خصوصیات بهترین پارچه دورس
پارچه‌ی دورس پنبه، دارای طول عمر زیاد و مقاومت بالایی است و یکی از مناسب ترین پارچه ها برای استفاده در روزهای سرد زمستانی است. پارچه های دورس پنبه هیچ‌ گونه حساسیت پوستی را برای مصرف‌ کنندگان خود ایجاد نمیکنند و افراد با استفاده از این محصول، دچار هیچ ‌گونه بیماری یا حساسیت پوستی همچون سوزش، خارش، اگزما و… نمیشوند.
افراد دارای حساسیت های پوستی با خیال راحت میتوانند از این محصول استفاده کنند چرا که این پارچه با همه انواع پوستی سازگار است و میتواند سلامت آنها را تضمین کند. از این رو فروش ویژه پارچه دورس پنبه برای خریداران و فروشندگان این محصول اهمیت زیادی را دارد.
پارچه های دورس پنبه نرمی و لطافت زیادی را دارند طوری که شما با اولین لمس پارچه متوجه این‌ موضوع خواهید شد و به‌ نرمی و لطافت بی نظیر این پارچه پی خواهید بود، چرا که هر چه درصد پنبه موجود در یک محصول بیشتر باشد آن پارچه نرم تر و لطیف تر است و کیفیت و مرغوبیت بالاتری را دارد. این یکی از ویژگی هایی است که مرکز فروش ویژه پارچه دورس پنبه همواره بر آن تاکید دارد.
یکی دیگر از انواع پارچه های دورس مرغوب موجود در بازار پارچه دورس یک نخ و پارچه دورس دو نخ است که پارچه‌ ای به نسبت ضخیم است و برای دوخت شلوار و شورت بچگانه و همچنین مردانه ضخامت مناسبی را دارا است. پارچه های دورس دو نخ لاکرا، خاصیت کشسانی زیادی را دارند و از آنها برای دوخت گرمکن‌ های ورزشی و شلوارهای اسلش استفاده میشود و به یکی از مناسب ترین پارچه ها در زمینه تولید این محصولات تبدیل‌ شده است.

بررسی رنگ بندی پارچه دورس

بررسی رنگ بندی پارچه دورس

شما در حین ورود به مغازه پارچه‌ فروشی برای خرید پارچه اولین پارچه ‌ای را که انتخاب میکنید، پارچه ‌ای است که رنگ آن باعث توجه و جلب نظر شما شود. بعد از رنگ پارچه شما به جنس پارچه دقت میکنید و با لمس پارچه از جنس و نوع آن آگاهی خواهید یافت. باید بدانیم که پارچه ها هم دنیای خاص خود را دارند و رنگ هر یک از آنها بیانگر ویژگی و خصوصیات خاصی از پارچه است. اگر قصد خرید پارچه را دارید و با ویژگی ها و کاربردهای رنگ ها آشنا نیستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با روانشناسی رنگ ها آشنا کرده که بتوانید با آگاهی کامل پارچه های مورد نیاز خود را خریداری کنید.
پارچه دورس پنبه رنگ ‌بندی های متنوعی را دارد که همگی آنها در مرکز فروش ویژه پارچه دورس پنبه موجود است که به آنها خواهیم پرداخت.
۱_ رنگ سفید: سفید رنگ پاکی و خلوص است و رنگ فعالی به‌ نظر می ‌آید. عاشقان صمیمیت و طراوت، رنگ سفید را به‌ خصوص در نیمه اول سال بیشتر بر تن میکنند.

بررسی رنگ بندی پارچه دورس
۲_ رنگ سیاه: سیاه‌ رنگی تیره، غلیظ و غیر فعال است. اگر به‌ دنبال انرژی ‌های مثبت و شادی در زندگی هستید باید همواره از این رنگ دوری کنید چرا که این رنگ باعث از بین رفتن روحیه و نشاط افراد میشود.
۳_ رنگ خاکستری: این رنگ شخصیت مستقلی ندارد و یادآور ترس و یک نواختی است. این رنگ زیاد مناسب آدم های شاد نیست، اما در طراحی استایل انتخابی ساده و شیک برای ست شدن لباس ها با هم است.
۴_ نگ سبز: این رنگ از تمامی رنگ ها آرامتر است و حالتی از آرامش دنیوی و رضایت را درون فرد ایجاد میکند. رنگ طبیعت، زیبایی و جذابیت آفرین است.
۵_ رنگ قرمز: این رنگ دلالت بر استحکام، سر زندگی، قدرت، مردانگی و جسارت را دارد. جدیت، وقار و جذابیت را درون فرد القا میکند و بیشترین طرف دار را از میان افراد ورزش‌ دوست دارد.
۶_ رنگ صورتی: این رنگ نماد مهربانی، ملایمت، رؤیایی و طبیعت زنانه است و عاطفه و دوست داشتن را القا میکند. هم در استایل های مردانه و هم زنانه و بچگانه کاربرد فراوان دارد. اگر دنبال انرژی مثبت و شادی هستید از قدرت انرژی رنگ صورتی به‌ هیچ عنوان غافل نشوید.

بررسی رنگ بندی پارچه دورس
۷_ رنگ زرد: رنگ زرد درخشان ‌ترین رنگ، سرزنده و جلب‌ توجه‌ کننده بوده و یادآور قدرت است. این رنگ کاملاً بی‌ پروا و برون گرا است. استفاده از لباس زرد، سبب میشود که آرامش شما افزایش یابد. زرد طلایی، بسیار فعال و نافذ است و وقتی‌ که با قرمز ترکیب میشود احساسی از شادی و رضایت را در افراد پدید می‌ آورد. زرد رنگ محبوب علما و عرفا است.
۸_ رنگ آبی: آبی رنگ محبوب سلبریتی ها و پرنسس های جهان است. این رنگ آرام و درون گرا بوده و طراوت و پاکیزگی را برای افراد تداعی میکند. رنگ آبی وقتی‌ که با رنگ سفید ترکیب شود، جلوه و زیبایی خاصی را به وجود می ‌آورد. آبی عالی‌ ترین رنگ برای برقراری تعادل است.
۹_ رنگ بنفش: این رنگ احساس وقار و دل ‌فریبی را در فرد ایجاد میکند. بنفش رنگ محبوب ملکه ها و بانوان مشکل پسند است. بنفش کمرنگ افراد را به خاطرات دوران کودکی میبرد و بیشتر جادویی و سحر برانگیز است.

نحوه تولید پارچه دورس پنبه

نحوه تولید پارچه دورس پنبه

پارچه یکی از مهم ترین نیازهای روزمره برای ادامه زندگی انسان است، به طوری که ادامه زندگی بدون وجود این محصول بسیار سخت و تقریباً محال است. یکی از مرغوب ترین انواع پارچه های موجود در بازار پارچه دورس پنبه است که از زیر مجموعه ‌های پارچه تریکو است و مرغوبیت بالایی را دارد.
تولید کنندگان پارچه دورس پنبه ‌ای این محصول را با کیفیت بالایی تولید کرده اند که این مرغوبیت در تولید باعث به وجود آمدن خواص و ویژگی‌ های بی نظیر این پارچه شده‌ است. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با نحوه تولید پارچه دورس پنبه آشنا کرده و مراحل تولید این پارچه را برایتان توضیح بدهیم.
پارچه دورس پنبه، یکی از انواع پارچه های تولید شده زیر مجموعه تریکو است که دوام و مقاومت بالایی را دارد و از آن برای دوخت انواع لباس استفاده میشود. معمولاً در تولید اکثر پارچه ها و به ویژه پارچه‌ دورس از سه روش استفاده میشود که شامل روش های زیر است.

۱_ در هم تنیدن الیاف: بعضی از پارچه ها از درهم فرو رفتن الیاف به وجود می ‌آیند. برای تولید این پارچه ها نیازی به تولید نخ نیست. پارچه های نمدی مانند فوتر با این روش تولید میشوند. امکان آب رفت این پارچه ها بسیار زیاد است. کیفیت این پارچه ها به تراکم و نوع الیاف به‌ کار رفته در پارچه بستگی دارد.

نحوه تولید پارچه دورس پنبه
۲_ بافندگی: بیشتر پارچه های موجود در بازار با روش بافندگی تولید میشود. برای تولید این پارچه ابتدا باید از الیاف، نخ تهیه شود، کیفیت پارچه تولید شده در این روش به نوع نخ ها و نوع بافت به‌ کار رفته در پارچه بستگی دارد، هر چه که نخ های پارچه ظریف تر و بافت آن ریزتر باشد پارچه از براقیت و ریزش بیشتری بهره‌مند است. چهار نوع بافت اصلی برای تولید پارچه وجود دارد ازجمله بافت ساده، بافت حصیری، بافت جناغی و بافت ساتن. گفتنی است که اکثر پارچه های موجود در بازار تهیه شده به این روش هستند.
۳_ گرد بافی، کش بافی: در بافت این پارچه نخ با سلسله گره و زنجیره به یکدیگر متصل میشوند و پارچه‌ کشباف را تولید میکنند. ظرافت یا درشتی بافت پارچه کشباف برای تولید کنندگان لباس اهمیت زیادی را دارد. درواقع میزان ریز بافتی اصطلاحی است که ضخامت پارچه را مشخص میکند که هر چه میزان ریز بافتی یک پارچه بیشتر باشد کیفیت آن پارچه نیز بیشتر میشود. باید بدانیم که کشبافی به‌ دور روش کشبافی تاری و کشبافی پودی انجام میشود که در روش کشبافی تاری، پارچه دورس به روش کشبافی تاری تولید میشود. سطح پارچه صاف است و بافت ظریفی را دارد اما کشبافی پودی در زمینه تولید ژرسه و کشباف پلوور فعال است و تنوع زیادی را دارد.

بازار توزیع پارچه دورس پنبه

بازار توزیع این منسوج

پارچه یکی از نیازهای ضروری است که مدل های گوناگونی از آن در بازار وجود دارد که یکی از معتبرترین این برندها برند پارچه دورس پنبه است که به ‌خاطر نرمی و لطافت خود خریداران زیادی را دارد و بازار فروش ویژه پارچه دورس پنبه فعالیت و رونق زیادی را دارا است و توانسته پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان خود باشد.
توزیع و عرضه پارچه دورس عمده به دو روش مستقیم و غیر مستقیم انجام میشود که در روش مستقیم افراد با مراجعه به نمایندگی های کارخانجات و مراکز پخش عمده این پارچه، محصولات مورد نیاز خود را به‌ صورت عمده با قیمتی مقرون به‌ صرفه خریداری میکنند. خرید پارچه از سایت های اینترنتی معتبر در زمینه توزیع و فروش پارچه یکی دیگر از روش های مستقیم خرید پارچه است که در این روش افراد با مراجعه به سایت های اینترنتی معتبر همچون سایت شرکت نساجی دیبافت که ارائه‌ دهنده انواع گوناگونی از پارچه های مرغوب در رنگ های متنوع است و با داشتن مجرب ترین تیم فروش همواره نیازهای مشتریان خود را به‌ خوبی پاسخگو است و مشتریان میتوانند لذت خرید راحت و مقرون به‌ صرفه را تجربه نمایند.
گفتنی است که بازار بزرگ پارچه‌ فروشی تهران یکی از بزرگ ترین توزیع‌ کنندگان پارچه دورس در تهران و سراسر کشور هستند که توزیع‌ کنندگان و فروشندگان متعددی در این بازارها فعالیت میکنند که میتوان مرغوب ‌ترین پارچه ها با قیمت های منصفانه را در این بازار یافت. شرکت های تولید کننده و عرضه کننده پارچه در ابتدا تمامی تلاش خود را میکنند که محصولات خود را در بازار بزرگ تهران عرضه کنند، چرا که خریداران بزرگ پارچه و افراد مختلف همواره به بازارهای این شهر برای خرید مراجعه میکنند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

ورود به سایت