فروش ویژه پارچه گردباف فلامنت

فروش ویژه پارچه گردباف فلامنت

پارچه گردباف فلامنت دارای نمونه های متنوعی است که با استفاده از الیاف عالی و باکیفیت و به وسیله دستگاه های پیشرفته گردباف در رنگ بندی های زیبا و جذاب تولید می شود که برای دوخت انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به کاربرد فراوان از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد.

فروش ویژه پارچه گردباف فلامنت

روش های تولید پارچه گردباف فلامنت

روش های تولید پارچه گردباف فلامنتپارچه دارای انواع و اقسام مختلفی است که در کارخانه های نساجی با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مجهز و با به وسیله بهترین الیاف تولید می شوند. یکی از منسوجات کاربردی و پرمصرف پارچه گردباف فلامنت می باشد که به وسیله دستگاه گردباف بافته می شود. تولید این پارچه در رنگبندی متنوع و کیفیت های متفاوت صورت می گیرد و الیاف به کار رفته در پارچه فلامنت از نوع فیبر سلولزی می باشد و برای دوخت آن از سوزن های مخصوصی استفاده می کنند تا با بهترین کیفیت دوخته شود.

پارچه های گردباف به علت ظاهر و شکل دستگاهی که با آن بافته می شوند، به این نام معروف هستند و یکی از دستگاه های مدرن و جدید برای تولید انواع پارچه می باشند. این پارچه ها دارای تنوع بالایی هستند که عبارتند از: پارچه فلامنت ورزشی، پارچه تریکو فلامنت، پارچه فلامنت ساده، پارچه فلامنت ریون و … که هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی هستند.

از ویژگی های پارچه فلامنت گردباف می توان به مواردی همچون ثبات رنگ، راحت و سبک بودن، نرم و لطیف بودن،بافت ظریف، خاصیت کشسانی، رنگ پذیری مناسب، ضد چروک بودن،کرک پس ندادن و … اشاره نمود.

واردات پارچه گردباف فلامنت

واردات پارچه گردباف فلامنت واردات انواع پارچه گردباف فلامنت توسط شرکت های بازرگانی به کشور انجام می شود که از کشورهای اروپایی و آسیایی این پارچه را با بهترین کیفیت و برند معتبر وارد می کنند که با توجه به کاربرد فراوان برای دوخت انواع پوشاک از فروش بالایی برخوردار بوده و مورد پسند مشتریان و متقاضیان زیادی قرار گرفته است.

قیمت پارچه گردباف فلامنت به عوامل مختلفی بستگی دارد و مواردی نظیر کیفیت، برند، شرکت تولید کننده، نوع، وارداتی یا داخلی بودن، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات نرخ ارز، شرایط اقتصادی موجود در کشور، نحوه خرید و فروش و … بر قیمت پارچه تأثیرگذار هستند.

بسیاری از تولیدی های پوشاک از خریداران عمده این پارچه هستند که برای دوخت انواع البسه مردان و زنان از این پارچه استفاده می کنند و در خرید و فروش عمده قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه دارد و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت