فروش پارچه تریکو لباس بچگانه

فروش پارچه تریکو لباس بچگانه

پارچه تریکو بچگانه یکی از انواع پارچه تریکو به شمار می آید که برای تهیه آن از الیاف طبیعی مانند پنبه بیشتر استفاده شده است تا بدن کودک که بسیار حساس و آسیب پذیر است در برخورد با آن دچار مشکل و حساسیت نشود.

فروش این محصول توسط تولیدکننده های بسیار زیادی در کشور برای تولید انواع لباس بچه گانه انجام می شود.

فروش پارچه تریکو لباس بچگانه

پارچه تریکو چه ویژگی هایی دارد؟

پارچه تریکو چه ویژگی هایی دارد؟ پارچه های بافتنی به صورت کلی در دو گروه دسته بندی می شوند:
پارچه های تار بافت
پارچه های پود بافت
تریکو از نمونه پارچه های تار بافت می باشد که تنوع بسیار زیادی از لحاظ جنس و الیافی که در آن استفاده شده است دارد.
مقاومت بالای پارچه های تریکو یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن است، چون نوع بافت آن که تار بافت است این ویژگی را در آن ایجاد کرده است و باعث می شود که در برابر مواردی مانند دررفتن الیاف، بسیار مقاوم باشد.
تنوع موجود در پارچه تریکو نیز یکی دیگر از ویژگی های آن است و معمولا الیافی که در تهیه آن استفاده می شود دلیل اصلی این تنوع است چون تقریبا از تمام الیاف طبیعی و مصنوعی به صورت تکی و یا ترکیبی از این دو می توان در فرآیند تولید این نوع از پارچه استفاده کرد.
تنوع در الیاف استفاده شده در پارچه تریکو باعث می شود که جنس های متنوعی از آن در بازار عرضه شود که برای تهیه بسیاری از لباسها مورد استفاده قرار می گیرد.
اصلی ترین ویژگی پارچه تریکو، حالت کشسانی آن است که در الیاف مختلف، متغیر است.

پخش انواع مدل پارچه تریکو بچگانه

پخش انواع مدل پارچه تریکو بچگانه مدل پارچه تریکو بچه گانه یکی از مصرفی ترین انواع تریکو به شمار می آید که در تهیه آن درصد استفاده از الیاف طبیعی و همچنین الیاف ضد حساسیت بیشتر است و دلیل آن هم پوست حساس کودک می باشد تا در برخورد با پارچه دچار مشکل نشود.
پخش پارچه تریکو بچه گانه توسط تولیدکننده های اصلی پارچه و یا عرضه کننده های آن در سراسر کشور انجام می شود که محصول را در انواع طرحها و مدل های مختلف در بازار عرضه می کنند.
پارچه تریکو مدل بچه گانه تنوع بسیار بالایی در طرح و مدل دارد و همین امر باعث شده است که تولیدی های پوشاک با بکارگیری از این طرحها، نمونه های بسیار زیبایی از لباس بچه گانه را تولید کنند.
پخش انواع مدل از پارچه تریکو به صورت عمده می باشد چون مشتریان آن بیشتر تولیدکننده های پوشاک می باشند و به همین دلیل خرید محصول به صورت عمده بسیار به صرفه تر از خرید در حجم های خرد می باشد.

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ فروش پارچه تریکو لباس بچگانه

  1. سارا مختازی گفت:

    پارچه تریکو راه راه ابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت