فروش پارچه تریکو پنبه تیپ لاکرا

فروش پارچه تریکو پنبه تیپ لاکرا

پارچه تریکو لاکرا پنبه یکی از مرغوب ترین نوع پارچه ها می باشد. در تولید این پارچه از بهترین الیاف استفاده شده است. این محصول به طور عمده و جزئی با قیمتی مناسب در بازار به فروش می رسد. این پارچه علاوه بر کشسانی مناسب از الباف پنبه نیز در آن استفاده شده است . این محصول در فروشگاه هایی معتبر با یهترین کیفیت عرضه شده و به فروش می رسند. خریداران می توانند با خرید از این فروشگاه ها از قیمتی مناسب بهره مند شوند. 

فروش پارچه تریکو پنبه تیپ لاکرا

پارچه های لاکرا دار را بیشتر بشناسید

پارچه های لاکرا دار را بیشتر بشناسید پارچه تریکو ویسکوز یکی از انواع پارچه های تیپ لاکرا می باشد. پارچه های لاکرا از نوع پارچه های بسیار با کیفیت می باشند که دارای قابلیت کشسانی بسیار عالی می باشد. از این نوع پارچه ها عمدتا برای تولید لباس های زنانه استفاده می شود. الیاف تشکیل دهنده این پارچه ها ، الیافی مصنوعی می باشند که ویژگی های منحصر بفردی از جمله دوام بسیار عالی، کیفیت بالا و دوام بیشتری در برابر عوامل محیطی دارا هستند. این نوع پارچه ها تا ۵ برابر اندازه واقعی شان کش می آیند و سپس به حالت اولیه خود باز می گردند.  در عین حال هیچ گونه آسیبی به بافت پارچه وارد نمی شود.  این امر به دلیل کشسانی و جنس فوق العاده این پارچه ها می باشد. این پارچه ها در انواع مختلف، با رنگ هایی متنوع و زیبا تولید می شوند. یکی از خصوصیات فوق العاده لباس های دوخته شده با این پارپه ها این است که بعد از شستن آن ها با گرم و داغ ، هیچ گونه آسیبی به بافت آن وارد نمی شود و پس از خشک شدن بافت لباس به حالت اولیه باز می گردد . هم چنین در سایز و اندازه آن هبچ تغییری ایجاد نمی شود. 

از این پارچه ها برای تولید انواع لباس ها مانند لباس کشتی گیران، انواع جوراب ها، باند های کشی مخصوص ارتوپدی، مایو ها، انواع شلوار های قایقرانی ، اسکی و کاربرد های بسیار دیگری که در تولید آن ها از این نوع پارچه ها استفاده می شود . 

پارچه های لاکرا برای تولید لباس ها عمدتا با الیافی مانند پنبه یا پلی استر ترکیب می شوند که در نهایت پارچه ای مقاوم تولید می شود. 

قیمت عمده پارچه تریکو ویسکوز لاکرا

قیمت عمده پارچه تریکو ویسکوز لاکرا قیمت پارچه تریکو ویسکوز لاکرا بسیار مناسب و به صرفه می باشد. فروشگاه های مربوطه این نوع پارچه ها را با کیفیتی بالا ، رنگ بندی های متنوع با قیمتی بسیا مناسب ععرضه نموده و در دسترس مشتریان قرار می دهند. 

خریدارانی که خواهان این محصول با کیفیت ، به طور عمده می باشند می توانند با خرید از فروشگاه های معتبر مقدار مورد نیاز خود را در جنس و رنگ مورد نظر تهیه نمایند و از شرایط ویژه خرید عمده این محصول بهره مند شوند. با خرید این پارچه ها به طور عمده می توان از قیمتی ارزانتر و مناسب بهره برد. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت