فروش پارچه ملانژ لاکرا خاویاری

فروش پارچه ملانژ لاکرا خاویاری

فروش پارچه ملانژ لاکرا خاویاری، به اشکال طاقه ای و عدلی انجام می شود. این نوع از محصول را که با بهترین الیاف بافته شده، می توانید به راحتی به صورت عمده ای به دست آورید. به دلیل کیفیت بالای این محصول، کالا مشتریان زیادی دارد. البته این نکته را هم اضافه کنیم که پارچه هایی از این دست، انواع مختلفی را دارا هستند.

فروش پارچه ملانژ لاکرا خاویاری

مزیت های پارچه ملانژ لاکرا دار

مزیت های پارچه ملانژ لاکرا دار یکی از مزیت های پارچه ملانژ لاکرا دار این است که از قدرت کشسانی بالایی برخوردار می باشد و برای همین، موارد کاربرد متعددی دارد. از طرفی، کالا را شرکت های گوناگونی می سازند که به دلیل مقدار الیاف مختلف به کار رفته شده در آن، کیفیت های متفاوتی دارند.

عموماً ملانژها را از ۶۰% پنبه و ۴% دیگر را پلی استر تولید می کنند. این کالا، به صورت یک رو، دورو، دور‌رس و فانریپ بافته می شود و خصوصیات از این قبیل را دارد:

  • درخشنده و براق می باشد.
  • از تنوع رنگ و طرح بسیار بالایی برخوردار است.
  • عمر طولانی دارد.
  • به خوبی رنگ پذیر است.
  • می توان با آن انواع مختلف کالا را تولید کرد.
  • قیمت به نسبت ارزان تری دارد.

عموماً برای دوخت لباس های ورزشی، گرمکن، تی شرت، پوشاک مخصوص خانه، تاپ و غیره از پارچه ملانژ که همراه با لاکرا بافته شده، استفاده می نمایند. گفتنی است که این محصول با نخ های مختلف دیگری هم دوخته می شود که زیر نام های متفاوتی آن را عرضه می کنند؛ مثلاً ویسکوز ملانژ لاکرا، اسپان ملانژ لاکرا و سایر پارچه های دیگر.

خرید عمده پارچه ملانژ گلکسی از کارخانه

خرید عمده پارچه ملانژ گلکسی از کارخانه می دانید به راحتی می شود خرید عمده پارچه ملانژ گلکسی از کارخانه را تهیه کرد؟ برای این منظور تنها نیاز می باشد تا مشتریان به مرکز پخش مستقیم پارچه ها مراجعه نمایند. کسانی که در کار تجارت پارچه هستند یا دوخت و دوز انواع پوشاک را انجام می دهند، بیشتر به صورت کلی کالا را تهیه می کنند.

علت خرید عمده می تواند ارزان تمام شدن محصول باشد و این ‌که با کیفیت بالا خریدار می تواند محصول را سفارش دهد. در هر حال حاضر، فروشنده برتر در این حوزه، به شکل از راه دور نیز به ارائه محصولات خود می پردازد که با این حساب، مشتریان دیگر نه وقت ‌شان را تلف می کنند و نه هم متقبل هزینه های جانبی می گردند.

همینطور ارائه دهنده چنین پارچه هایی را در رنگ های بسیار متنوع که مشهورترین ‌شان قهوه ای، سیاه، سفید، آبی و … هستند به همراه طراحی های زیبا به فروش می رساند که دست مشتری به این ترتیب برای انتخاب متنوع باز است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت