قیمت انواع پارچه اسپان لاکرا

قیمت انواع پارچه اسپان لاکرا

انواع پارچه اسپان لاکرا توسط فروشنده این محصول در بازار انواع پارچه ارائه شده است و خریداران می توانند جهت اطلاع از قیمت انواع مختلف این پارچه با فروشنده آن به طور مستقیم ارتباط برقرار کنند و اطلاعات لازم در مورد قیمت و سایر ویژگی های این پارچه را به دست آورند.

خریدار این پارچه می تواند برای تهیه این محصول با قیمت ارزان اقدام به سفارش عمده آن نماید زیرا خریدهای عمده با قیمت ارزان تر ارائه می شوند.

قیمت انواع پارچه اسپان لاکرا

پارچه لاکرا نخی چه ویژگی هایی دارد؟

پارچه لاکرا نخی چه ویژگی هایی دارد؟ یکی از انواع پارچه های نخی موجود در بازار که از الیاف مصنوعی ساخته شده است پارچه لاکرا نخی یا اسپاندکس است که به دلیل ویژگی ها و خواص ویژه‌ای که دارد از کاربردهای بسیار زیادی در صنعت پوشاک برخوردار است.

این پارچه دارای ویژگی های منحصر به فردی است که می توان به طور خلاصه برخی از آنها را برشمرد :

  • این پارچه دارای خواص کششی بسیار زیادی است به گونه‌ای که می ‌توان آن را تا سه برابر طول عادی پارچه کشید و این باعث می شود که لباس های تولید شده از این پارچه بسیار راحت باشند.
  • دوام و ماندگاری این نوع پارچه به ‌دلیل تهیه شدن از الیاف مصنوعی بسیار زیاد است.
  • این پارچه نسبت به حرارت آتش مقاومت کمی دارد و در مجاورت آن جمع می شود.
  • این محصول در دسته پارچه های نیمه براق قرار گرفته است و طرح ها و رنگ های مختلفی از این محصول می ‌تواند برای تولید کت و شلوار مجلسی نیز مورد استفاده قرار گیرد.
  • خاصیت کششی این پارچه ها باعث شده است که بهترین نوع پارچه برای تولید انواع ساپورت های مختلف باشند.

عرضه بدون واسطه پارچه اسپان لاکرا

عرضه بدون واسطه پارچه اسپان لاکرا عرضه پارچه اسپان لاکرا به صورت بدون واسطه از فروشنده این محصول می تواند برای خریداران عمده بسیار مناسب باشد زیرا در این عرضه هیچ واسطه ای وجود نداشته و سفارش از خریدار به فروشنده اصلی اعلام می شود.

برای عرضه بدون واسطه این پارچه وب سایت فروشگاهی خاصی توسط فروشنده ارائه شده است که خریداران می توانند با مراجعه به آن مشخصات انواع این پارچه را مشاهده و ثبت سفارش خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

علاوه بر این اگر دقت کنید در این سایت شماره تماس فروشنده نیز آورده شده است و کسانی که به اینترنت دسترسی ندارند یا به هر دلیلی سفارش تلفنی را ترجیح می ‌دهند می ‌توانند به طور مستقیم با فروشنده تلفنی صحبت کنند و سفارش خود را اعلام نمایند تا در اولین فرصت و با پایین ترین هزینه حمل این پارچه به دست آنها برسد.

فروشنده برای ارسال سفارشات برای هر نقطه از کشور هیچ مشکلی نداشته و سفارشات را در مکان مورد نظر به خریدار تحویل می دهد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت