قیمت انواع پارچه دو نخ پنبه خارخورده

قیمت انواع پارچه دو نخ پنبه خارخورده

برخی از پارچه های پنبه ای را به جای یک نخ، با دو نخ می بافند و این امر باعث به وجود آمدن ضخامت بیشتری در آن شده و استقامت آن را بالا می برد، همچنین پشت این پارچه را پس از تولید توسط دستگاه های مخصوص کرک دار می کنند که اصطلاحاً به آن خار زدن می گویند. این روزها پارچه دو نخ پنبه خارخورده در تولید بسیاری از لباسها کاربرد داشته و قیمت آن نیز نسبت به سایر نمونه های موجود بسیار ارزان و مناسب می باشد.

قیمت انواع پارچه دو نخ پنبه خارخورده

آشنایی با انواع پارچه های پنبه ای

آشنایی با انواع پارچه های پنبه ای پارچه هایی که با استفاده از الیاف پنبه تولید می شوند، انواع و اقسام مختلفی دارند و ما در این قسمت به برخی از معروفترین آنها و ویژگی هایشان اشاره می کنیم:

  • پارچه دورس: یکی از انواع بسیار ضخیم پارچه های پنبه ای بوده و با استفاده از ماشین گرباف و به صورت دو نخ و سه نخ بافته می شود و مخصوص دوخت لباسهای ورزشی و زمستانی می باشد.
  • پارچه چیت: این پارچه بسیار نازک بوده و تراکم تار و پود در آن بسیار اندک است و معمولاً از آن برای دوخت لباسهای راحتی استفاده می شود.
  • پارچه حوله ای: دارای پرزهای بسیار زیادی بوده و می توان گفت بسیار کلفت و ضخیم است و به سبب اینکه آب و رطوبت را به راحتی در خود جمع می کند، از آن برای دوخت انواع حوله استفاده می نمایند.
  • پارچه چلوار: سبکی و خنکی جزو خصوصیات بارز آن می باشد و معمولاً به شکل طرح دار و گلدار ارائه می شود و از آن برای دوخت انواع ملحفه استفاده می نمایند.
  • پارچه مخمل: ظاهر آن بسیار نرم و محکم است و در بافت آن از دو دسته نخ تاری استفاده شده است و روی آن پرز های ریزی وجود دارد.
  • پارچه آغبانو: بسیار نرم و نازک است و معمولاً از آن برای تهیه روسری و چهارقد استفاده های فراوانی می نمایند.

فروش عمده پارچه دورس دو نخ پنبه خارخورده

فروش عمده پارچه دورس دو نخ پنبه خارخورده فروش پارچه دو نخ پنبه خار خورده در کشورمان رونق فراوانی دارد و بسیاری از تولیدی ها برای دوخت انواع و اقسام لباسهای خود از این محصول استفاده می نمایند و بسیاری از لباسهای کودکان، لباسهای راحتی داخل منزل، لباس ورزشی و انواع شلوار را با استفاده از این پارچه دوخته و روانه بازار می نمایند.
این لباسها به سبب دارا بودن خاصیت نخی، بسیار نرم و راحت بوده و پوشیدن آن احساس خوبی در انسان به وجود می آورد؛ علاوه بر راحتی و لطافت، دوام و ماندگاری آنها نیز بسیار زیاد است، چرا که با استفاده از دو نخ تولید شده و از ماندگاری بالایی برخوردار است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت