قیمت انواع پارچه ملانژ دورس

قیمت انواع پارچه ملانژ دورس

قیمت انواع پارچه ملانژ دورس به عوامل و مولفه های مختلف بستگی دارد یکی از مهمترین آن کیفیت پارچه ملانژ می باشد همچنین نوسانات نرخ ارز و دلار نیز می ‌توانند بر قیمت محصولات تأثیر گذار باشد نوع نخی که در تهیه آن به کار گرفته شده است طبیعی و مصنوعی بودن آن در قیمت‌گذاری آن تاثیرگذار است و همچنین نحوه خرید و فروش و برند و شرکت تولید کننده تاثیر بسیاری بر قیمت این نوع پارچه ها دارد.

قیمت انواع پارچه ملانژ دورس

ویژگی های بارز پارچه ملانژ دورس ضخیم

ویژگی های بارز پارچه ملانژ دورس ضخیم با گسترش علم و صنعت و گسترش تکنولوژی پارچه های مختلفی در انواع و اقسام گوناگونی در نساجی ها تولید می شوند که این پارچه ها می توانند از الیاف های طبیعی و مصنوعی تهیه شده باشد و با توجه به مواد اولیه که در ساخت آنها استفاده می شود قیمت‌گذاری می‌گردد.

یکی از انواع پر استفاده ترین پارچه های تولید شده در کشور پارچه دورس ضخیم می باشد که در تولید پوشاک مردانه و زنانه کاربرد دارد این پارچه در نساجی های بزرگ با استفاده از متریال های درجه یک ویژه یافته و تهیه می گردد.

این پارچه ها انواع مختلفی دارند و طیف رنگی گسترده ای را در بر دارند موادی که برای تهیه آن ها استفاده می شود معمولاً نخ و مقداری پلاستیک می باشد که کیفیت بسیار عالی دارد سطح آنها غیر یکنواخت است و از الیاف طبیعی و مصنوعی تشکیل می‌ شود تنوع این پارچه ها بسیار بالاست که هر یک دارای ویژگی های منحصر به فرد به خود است.

پارچه ملانژ ضخیم برای تهیه انواع لباس های پاییزه و زمستانی کاربرد زیادی دارد و به خاطر الیافی که دارد موجب گرم نگه داشتن مصرف کننده می شود.

این پارچه ها معمولاً با ماشین ‌هایی به نام گردباف تولید می‌ شود و تراکم زیادی دارند صادرات آن به کشورهای مختلف از جمله ازبکستان چین و هند نیز صورت می گردد.

پخش پارچه ملانژ دورس به صورت مستقیم

پخش پارچه ملانژ دورس به صورت مستقیم پخش پارچه ملانژ به صورت مستقیم به سراسر کشور انجام می ‌شود و کیفیت بسیار بالایی دارد و یکی از مهم‌ترین ویژگی آنها ضخامت آنهاست که نمونه های گوناگون متناسب با نیاز مصرف کننده عرضه می‌شود.

برخی از این پارچه ها به صورت دو رو هستند که کاربرد برای آنها را نیز چند برابر می‌کند و همچنین طیف رنگی گسترده‌ای دارند که موارد مصرف آنها را نیز چند برابر می ‌کند.

الیافی که در این پارچه ها استفاده می شود به صورت طبیعی می باشد و شکننده و خارجی و یا حساسیت در آن استفاده نشده است. برای تهیه این محصول با کیفیت در طرح ها و مدل های گوناگون به صورت غیر حضوری از این سایت اقدام کنید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت