قیمت تولید پارچه لاکرا در تهران

قیمت تولید پارچه لاکرا در تهران

پارچه هایی که در حال حاضر در حال تولید می باشد می تواند از الیاف طبیعی مانند پنبه ها به دست آمده باشد یا این که از الیاف مصنوعی برای این منظور استفاده شده باشد که پارچه لاکرا جزو دسته مصنوعیها است. قیمت این محصول با توجه به کیفیتی که دارد در تهران به مقدار مناسبی رسیده و بسیاری از لباسها با این پارچه دوخته و عرضه شده است.

قیمت تولید پارچه لاکرا در تهران

شناخت انواع پارچه لاکرا

شناخت انواع پارچه لاکرا مهمترین شاخصه ای که می توان برای لاکرا بیان کرد این است که حالت کششی دارد و حتی می تواند بیشتر از پنج برابر طول خود کش بیاید که این عدد واقعا فوق العاده است.
با این حال همزمان با انعطاف بالایی که دارد مستحکم نیز است و همین امر سبب شده که از آن برای لباس های کشی استفاده شود.
البته نیاید از یاد برد که این پارچه دارای انواع مختلفی است که از لحاظ میزان کشسانی با هم تفاوتهایی دارند و در منسوجات مختلفی به کار می روند.

معمولا بهترین نوع پارچه لاکرا برای دوخت شلوار های ساپورت به کار می رود که این شلوارها با استقبال زیادی در سال های اخیر همراه بوده اند.
به طور کلی این نوع پارچه بیشتر برای محصولات زنانه به کار می رود و انواع پارچه لاکرا به دلیل تنوع بالایی که در رنگها دارند می توانند باعث ایجاد طرح های جدی و متنوعی در محصولات زنانه شوند.

صادر کنندگان پارچه لاکرا به عراق

صادر کنندگان پارچه لاکرا به عراقبا توجه به مزایایی که در مورد این محصول بیان شد سایر کشور های همسایه همچون عراق خواهان تهیه این پارچه از ایران هستند که باید برای آن فکری اساسی کرد.
میزان تولید این محصول در عراق نمی تواند نیاز آنها را برطرف کند و به همین دلیل صادر کنندگان پارچه لاکرا در تلاش هستند تا بتوانند این نیاز بزرگ را به خوبی پوشش دهند.
خوشبختانه تجار خوشنام زمینه صادرات به این کشور را فراهم نموده اند و امروزه بخش بزرگی از تولیدات ایران به این کشور فرستاده می شود.

میزان مواد اولیه برای تولید این پارچه در کشور بالا است که این امر سبب شده بتوانیم علاوه بر رفع نیاز داخلی، نیاز سایز کشور های متقاضی را نیز برطرف سازیم.
واحد های تولیدی این محصول در کشور دارای ماشین آلات مجهز و به روز هستند و هر روزه چند هزار متر مربع از این پارچه را تولید می کنند و برای انجام مراحل بعدی آنها را به کارگاه های دوخت لباس می سپارند.
قطعا ادامه روند صادرات به کشور عراق می تواند باعث گسترش هر چه بیشتر این صنعت در داخل ایران شود و رونق زیادی شکل بگیرد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت