قیمت جدیدترین پارچه شلوار اسلش تریکو

قیمت جدیدترین پارچه شلوار اسلش تریکو

انواع پارچه شلوار اسلش در جنس های مختلف مانند تریکو، پنبه و ترویرا در قیمت های بسیار مناسب و در جدید ترین کیفیت ها از طریق سایت های اینترنتی عرضه می شوند. این محصول را عموما تولیدی های خیاطی برای دوخت شلوار های اسلش دخترانه و پسرانه خریداری می کنند.

قیمت جدیدترین پارچه شلوار اسلش تریکو

مناسب ترین پارچه شلوار اسلش چیست؟

مناسب ترین پارچه شلوار اسلش چیست؟ در دنیای مد هر روزه شاهد آمدن مدل های جدیدی از انواع لباس ها هستیم. شلوار اسلش نیز یکی از شلوار های پر طرفدار دختران و پسران است که در پایین پاچه شلوار کش قرار گرفته و عملا دور پا کاملا فیت می باشد.

شلوار اسلش را با توجه به فصل های مختلف سال از جنس های متنوعی تولید می کنند که هر کدام مزایای خود را دارند، اما مهمترین نکته در دوخت شلوار اسلش این است که تار و پود پارچه آن دارای خاصیت کشی یا کشسانی لازم از عرض و طول باشد.

انواع پارچه شلوار اسلش به صورت خلاصه به شرح زیر هستند:

  • پارچه ترویرا که عملا ترکیبی از پارچه های پلی استر و کتان می باشد و یکی از پر کاربردترین نمونه ها برای شلوار اسلش است.
  • پارچه نخ پنبه که ترکیبی از پارچه های پنبه و کتان می باشد.
  • پارچه کنفی که همان شامل الیاف های گیاهی است.
  • پارچه تریکو که از نمونه های نام آشنا است.
  • پارچه های پلی استر که همان نمونه الیاف های مصنوعی تولید شده در کارخانه ها هستند.
  • پارچه پشمی نیز که از پشم حیوانات می باشد.

مناسبترین پارچه ها دو نوع اول یعنی پارچه ترویرا و نخ پنبه هستند. پارچه ترویرا طول عمر بالایی دارد، کیفیت خوبی در فصول مختلف سال دارد، بسیار راحت می باشد و عرق بدن را به خوبی جذب می کند و عملا نازک می باشد که این نوع برای فصول گرم سال بسیار گزینه خوبی است.

پارچه نخ پنبه نیز دوام و طول عمر زیادی دارد و در برابر سرما عایق خوبی است برای بدن و همچنین عرق بدن را جذب می کند و عملا برای فصل های سرد سال گزینه بسیار مطلوبی می باشد.

فروش عمده پارچه شلوار اسلش راحتی مردانه

فروش عمده پارچه شلوار اسلش راحتی مردانه فروش پارچه شلوار راحتی اسلش چندین سال است که نسبت به برخی دیگر از پارچه های شلواری در فصل های مختلف سال رونق خاصی را به خود گرفته است. برای دوختن شلوار های اسلش مردانه و زنانه باید از پارچه های تولید شده در داخل و یا وارداتی که خاصیت کشسانی قابل قبولی را دارند استفاده کرد.

این محصول حتی به راحتی قابل دسترس و خرید در حجم عمده نیز می باشد. شما می توانید به عنوان یک تولید کننده شلوار و یا خیاط به راحتی بهترین جنس های شلوار اسلش را از طریق اینترنت پیگیری نمایید و سپس خریداری کنید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت