قیمت خرید پارچه دورس گلکسی کجراه

قیمت خرید پارچه دورس گلکسی کجراه

پارچه دورس گلکسی کجراه از نمونه های پارچه های پنبه با دوام و ضخامت بالا و کیفیت منحصر به فردی است که به همین دلیل بیشتر در زمستان بکار می رود که قیمت های خرید آن نیز بسته به جنس، کیفیت و نحوه خرید و فروش مختلف می باشد و به دلیل استفاده های زیادی که دارد به وفور مورد عرضه قرار می گیرد.

قیمت خرید پارچه دورس گلکسی کجراه

پارچه دورس مناسب دوخت کدام لباس ها می باشد؟

پارچه دورس مناسب دوخت کدام لباس ها می باشد؟ پارچه دورس مناسب دوخت شلوار، سوییشرت بچه گانه، گرم کن و لباس ورزشی، سویشرت مردانه، شلوار اسلش، کاپشن، لباس کودک و … است که دارای رنگ و ضخامت های مختلفی می باشد، این پارچه در انواع دو نخ و سه نخ و با الیاف پنبه تولید شده و از دیگر نمونه های نخی ضخامت بیشتری دارد و به دلیل ضخامت زیادی که دارد بیشتر برای دوخت لباس زمستانی و شلوار بکار می رود.

پارچه دورس به صورت خار خورده و بدون خار و به صورت معمول با عرض ۱۰۵ تولید و عرضه می شود و دارای دو مدل پنبه و گلکسی است که در پشت نمونه گلکسی فلامنت بکار رفته، پارچه گلکسی کجراه نیز یکی از انواع این پارچه است که بافت پشت آن به صورت خطوط کج بوده و در رنگ های مختلفی به فروش می رسد.

 پارچه دورس دارای ضخامت و دوام بالایی بوده که با ماشین های گرد بافت تولید می شود که روی آن دارای تراکم بالایی بوده و پشت آن به صورت تارهای نخ است و در کیفیت های مختلفی وارد بازار می شود.

مرکز فروش پارچه دورس گلکسی نخ ۱/۴۰

مرکز فروش پارچه دورس گلکسی نخ 1/40 در مرکز فروش پارچه دورس نخ گلکسی ۱‌.۴۰ انواع رنگ های آن ارائه می شود که بسته به نحوه فروش و رنگ دارای نرخ های مختلفی بوده و در صورتی که عمده و بدون واسطه تهیه شود ارزانتر و باصرفه تر خواهد بود و کیفیت نیز از اصول مهم در تعیین قیمت است که مورد توجه همه ی خریداران می باشد.

پارچه دورس از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بهترین پارچه برای زمستان و پاییز بوده و از خرید و فروش بالایی برخوردار می باشد که خریدار در این مرکز از حق انتخاب بالایی برخوردار بوده و رضایت کاملی از کیفیت ها و قیمت ها خواهد داشت چون این مرکز خریداران زیادی را به خود اختصاص داده و اعتبار بالایی در بازار دارد.

خریدار نیز این محصول را بسته به کاربردش تهیه می کند چون این پارچه بسته به جنس، رنگ، طرح، نوع و ضخامت ها دارای کاربردهای مختلفی بوده و میتواند با شناخت کاملی که از انواع این محصول دارد به عرضه بهترین نمونه ها می پردازد.

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ قیمت خرید پارچه دورس گلکسی کجراه

  1. ناشناس گفت:

    سلام لطفا قیمت دورس عمده ای چقدمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت