قیمت روز پارچه ملانژ

قیمت روز پارچه ملانژ

پارچه ملانژ نوعی پارچه است که امروزه در بازار پارچه فروشان به فراوانی دیده می شود، معمولا از یک رنگ نخ درست می شود، در تولید پارچه ملانژ، انواع این پارچه متفاوت می باشد. از پارچه ملانژ برای تولید لباس های راحت و خانگی، انواع تی شرت و سوییشرت و…استفاده می شود.

هرچه نخ طبیعی بکار رفته در پارچه ملانژ بیشتر باشد و کمتر از الیاف مصنوعی استفاده شده باشد کیفیت این پارچه  بالاتر بوده و اینجا قیمت این پارچه نسبت به دیگر پارچه های ملانژ که الیاف طبیعی آنها کمتر است و الیاف مصنوعی بیشتر، گران تر است. 

قیمت روز پارچه ملانژ

اطلاعاتی راجع به پارچه ملانژ

اطلاعاتی راجع به پارچه ملانژ پارچه ملانژ، پارچه‌ای است که در نوع های متفاوت تولید می شود که با در نظر گرفتن نیازی که دارید، اینکه برای چه لباسی می‌خواهید این پارچه را تهیه کنید، می‌توانید نوع آن را انتخاب کنید. این پارچه در دید اول به صورت کاملا یک رنگ دیده می شود اما در اصل به صورت خیلی کم از رنگ دیگر هم در تولید آن شرکت داده شده است. اینکه به این پارچه ملانژ گفته می شود به خاطر جنس آن نیست بلکه بخاطر حالت پارچه است چون این پارچه از ترکیب الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی در رنگ های متفاوت درست می شود.

الیاف طبیعی این پارچه شامل پنبه می‌شود که نخ پنبه ایی در تولید پارچه ملانژ استفاده می شود. پارچه ملانژ اول تولید و بافته می شود بعد از آن رنگ می شود. پارچه ملانژ پارچه ایی است که از آن برای تولید لباس از کودکی تا کهنسالی از آن استفاده می شود. وقتی پلی استر با نخ پنبه ایی در تولید پارچه ملانژ مخلوط می شود یک درخشندگی قابل توجهی به پارچه ملانژ می دهد. از ویژگی های پارچه ملانژ نرم بودن، با کیفیت و بادوام بودن آن است.

 

راهنمای تولید پارچه ملانژ

راهنمای تولید پارچه ملانژ پارچه ملانژ در انواع مختلف در نساجی های ایران تولید می شود. پارچه ملانژ تک رو، پارچه ملانژ درو، پارچه ملانژ دورس و فانریپ از نمونه های رایج این پارچه می‌باشند که در ایران تولید می شوند. در تولید بعضی از پارچه های ملانژ که نسبت پلی استر آنها تقریبا بیشتر وقتی رنگ می شوند در بار اول نخ پنبه ایی آن رنگ می شود اما پلی استر آن خوب رنگ نمی گیرد اینجاست که پارچه دو بار رنگ می شود. وقتی دو پارچه یک رنگ قیمت متفاوت دارند به خاطر این ویژگی آن می باشد.

در تولید پارچه ملانژ فانریپ پارچه به صورت کبریتی تولید می شود.ایران در تولید نخ ملانژ و پارچه ملانژ برترین رتبه را دارد.تولید این پارچه به صورت نازک و ضخیم توسط دستگاه و بستگی به نوع بافت آن دارد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت