قیمت روز پارچه گردباف ساده

قیمت روز پارچه گردباف ساده

سلام، وقت بخیر، دیگه چقد کوتاهترش کنم؟؟؟

پارچه گردباف یک محصول ارزان قیمت و جنس تریکو بوده که بافت گردی دارد و در ضخامت های مختلفی در سطح بازارهای داخلی موجود می باشد، این پارچه یک محصول چهار فصل می باشد با استفاده از آن هیچ محدودیت سنی ندارد. پارچه گردباف ساده معمولاً قیمت مصوب داشته و در طی سال تغییر چندانی نمی‌کند ولی شما می توانید برای این که از نرخ دقیق و به روز آن آگاه شوید به آدرس سایت مراجعه کرده و از لیستی که ما برای این نوع از پارچه ها مشخص کرده ایم مشاهده نمایید.

قیمت روز پارچه گردباف ساده

۳ نکته مهم در مورد پارچه گردباف نخی

3 نکته مهم در مورد پارچه گردباف نخی پارچه گردباف نخی انواع مختلفی در بازار موجود می باشد و شما باید قبل از خرید آگاهی کامل نسبت به آن داشته باشید تا جنسی تقلبی را خریداری نکرده و در هنگام خرید با مشکل مواجه نشوید.

۱. ابتدا و پیش از خرید باید وزن محصول را مد نظر قرار دهید زیرا وزن این محصول تعیین می‌کند که ضخامت آن در چه حدی باشد و هرچه پارچه انتخابی سنگین تر باشد ضخامت پارچه گردباف نخی بیشتر است.

۲. دیگر اینکه قیمت این محصول بسیار حائز اهمیت است زیرا هر چه جنس موردنظر از صفحه کیفیت بالاتری برخوردار باشد متقابلاً نرخ آن نیز افزایش می‌یابد.

۳. عرض پارچه را حتما مد نظر بگیرید زیرا این محصول در دو عرض متفاوت ۹۰ و ۱۵۰ در بازارهای داخلی موجود می باشد زیرا انتخاب اشتباه ممکن است در زمان استفاده از پارچه و عملیات الگو کشی باعث به هدر رفتن پارچه گردد.

پارچه گردباف نخی یک پارچه فوق العاده مرغوب بوده و آب رفت نداشته و جنس آن به گونه ای است که در مقابل شستشوی مداوم و مواد شوینده مقاوم بوده و به دلیل رنگ بندی زیادی که دارد مورد توجه مشتریان بسیاری قرار گرفته است، این پارچه ها در دو ضخامت در بازار قابل دسترسی می باشد که برخی از آنها مناسب برای فصل تابستان و برخی دیگر مناسب برای زمستان است.

توزیع مستقیم انواع پارچه گردباف ساده

توزیع مستقیم انواع پارچه گردباف ساده توزیع پارچه گردباف به صورت مستقیم صورت می گیرد و تولید‌کنندگان توانسته اند با فروش بدون واسطه این امکان را برای مشتریان خود فراهم کنند که آن را با قیمتی پایین تر تهیه کنند، این پارچه ها در انواع مختلف گردباف ساده و گردباف نخی و گردباف تریکو می باشند که هر کدام از آن ها کارایی خاص خود را داشته ولی از لحاظ قیمت تقریباً با یکدیگر برابری می کنند.

تولید کننده های داخلی پارچه امروز نه با هدف تامین بازار داخلی فعالیت دارند بلکه صعود خوبی در صادرات تولید پارچه‌های خود به کشورهای مختلف داشته اند تا از این طریق صنعت خود را جهانی کنند به همین دلیل در تولید انواع پارچه به صورت کاملاً حرفه‌ای عمل کردند و توانسته اند بهترین پارچه های گردباف را تولید کرده و به داخل و خارج از کشور به صورت مستقیم توزیع کنند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت