قیمت عمده پارچه تریکو پنبه ای بچگانه

قیمت عمده پارچه تریکو پنبه ای بچگانه

تا حالا به خرید پارچه تریکو پنبه ای بچگانه اقدام کرده اید؟ آیا میدانید پارچه تریکو پنیه ای بچه گانه، چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ آیا میدانید چرا قیمت عمده این منسوج، یکسان نیست؟
به علت گران شدن لباسهای آماده کودکان توجه بیشتر مردم به خرید پارچه تریکو بچه گانه جلب شده است و برای خرید پارچه تریکو بچگانه به چند ویژگی باید توجه بسزایی کرد، که می توان به نوع جنس و نخهایی که در آن به کار رفته اشاره کرد، شایان ذکر است که این مقوله را با تنوع در کیفیت و نوع جنس عرضه می کنند یکی از این ویژگیهایی که، موقع خرید این منسوج، باید به آن توجه کرد به کار گرفته شدن الیاف مصنوعی یا طبیعی در هنگام بافت این محصول است به دلیل تنوع انواع الیاف و نخها میتوان اجناس مختلف و با نامهای متفاوت تولید کرد.

خصوصیات پارچه تریکو پنبه ای بچگانه چیست؟

در هنگام خرید پارچه تریکو بچگانه باید به قابلیت استفاده از الیاف و نخهای طبیعی دقت کرد که یکی از الیاف طبیعی، پنبه است. پنبه به دلیل منفذهایی که در بافت آن وجود دارد باعث جلوگیری ایجاد حساسیت پوستی میشود و چون کودکان پوستشان حساستر است باید به پنبه ای بودن این منسوج توجه بسزایی کرد.

دلیل تنوع قیمت عمده پارچه تریکو

پارچه تریکو انواع مختلفی دارد و می توان به یک نمونه که همان پنبه ای باشد اشاره ای کرد ولی همین پارچه پنبه ای را می توان در چند نوعِ کیفیت عرضه کرد به همین دلیل قیمتهای متفاوتی به وجود می آید و تفاوت قیمتها بیشتر به این علت است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت