قیمت عمده پارچه دورس پنبه دو نخ لاکرا

قیمت عمده پارچه دورس پنبه دو نخ لاکرا

پارچه ها از منسوجات پر مصرفی هستند که در صنعت پوشاک مورد استفاده قرار می گیرند. در میان این تولیدات پارچه دورس پنبه دو نخ جز بهترین ها بوده و با نرمی و لطافت خود تواتسته نظر مصرف کنندگان را به خوبی جلب کند. این محصول به روش دورس بافته می شود و دارای دو نخ پنبه ای در تاروپود است. تنوع طرح و رنگ در این منسوجات بالا بوده که مطابق با سلیقه مشتریان است. قیمت عمده پارچه لاکرا در بازار مناسب است. 

قیمت عمده پارچه دورس پنبه دو نخ لاکرا

بافت پارچه دورس چگونه است؟

بافت پارچه دورس چگونه است؟ بافت پارچه دورس بسیار منحصر به فرد بوده و الیاف آن بیشتر طبیعی هستند و از دو نخ پنبه ای تشکیل می شود به همین دلیل بسیار نرم و لطیف می باشد و طرفداران زیادی هم دارد. در این نوع بافت تاروپود به خوبی در هم تنیده می شود به همین علت دوام و استحکام بالایی دارد. درصد نخ های تشکیل دهنده این پارچه بالا بوده و دارای رنگ ثابتی است. 

این پارچه ضخیم توسط ماشین های گردباف تولید می شود و روی آن متراکم بوده و پشت آن تارهای نخ مشخص می باشد. دورس دو نخ جز رایج ترین ها بوده و بیشتر کاربرد پاییزه و زمستانه دارد. این منسوجات انعطاف پذیری بالایی دارند و شما می توانید برای دوخت پوشاک مختلف از آن استفاده کنید. 

برای دوخت لباس های ورزشی خصوصا گرم کن ها بیشتر از این پارچه ها استفاده می کنند. ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی در این منسوجات باعث شده تا درصد مقاومت و استحکام بالایی داشته باشد. 

سفارش پارچه دورس پنبه دو نخ گلکسی

سفارش پارچه دورس پنبه دو نخ گلکسی توزیع پارچه دورس گلکسی در سراسر کشور باعث شده تا به راحتی در دسترس مشتریان قرار بگیرد. آنها می توانند با سفارش این محصول به صورت متری، طاقه ای و کیلویی به آسانی نیاز خود را برطرف سازند. این پارچه ها بر اساس سفارش و مصرف مشتری تولید می شوند و امروزه بیشترین بازار فروش را دارند. 

سفارشات اغلب در حجم  عمده صورت می گیرد چون مناسب تر بوده و مشتری از این طریق می تواند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کند. برای این که خریداران بتوانند محصول را خریداری کنند امکانات گسترده ای برای سفارش ایجاد می شود که با استفاده از راهکار های خاصی انجام می شود. 

خریدار در کمترین زمان ممکن اقدام می کند و می تواند با صرف هزینه ای کم در هر سطحی که بخواهند آن ها را تهیه نماید. با سفارش پارچه دورس آنلاین و البته عمده افراد قادر هستند پارچه را با نازلترین قیمت تهیه کنند که همین امر سبب جلب توجه خریداران می شود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت