قیمت عمده پارچه مخصوص تیشرت مردانه

قیمت عمده پارچه مخصوص تیشرت مردانه

تیشرت‌های مردانه از جمله ساده و راحت‌ترین لباس‌های مردانه می‌باشد. همچنین با پارچه‌های مختلفی تولید می‌شود. البته پارچه تیشرت مردانه در جنس و کیفیت‌های مختلفی تولید می‌شود. بنابراین قیمت عمده این محصول به عواملی چون کیفیت مواد اولیه، برند تولیدکننده، نحوه فروش و سایر هزینه‌های جانبی بستگی خواهد داشت.

مجموعه دیبافت، با فروش پارچه فانریپ پنبه ملانژ به صورت مستقیم و اینترنتی، امکان تهیه انواع تیشرت با قیمت به صرفه را فراهم آورده است.

قیمت عمده پارچه مخصوص تیشرت مردانه

 

معرفی پارچه مناسب برای تیشرت

در راستای انتخاب پارچه مناسب برای تیشرت، نیاز که با برخی از ویژگی‌های پارچه آشنا شویم. در مجموع لازم است که پارچه تیشرت دارای طول عمر و ثبات در ساختار داشته باشد. همچنین مواردی چون آب رفتن، شل شدن و رنگ دهی در پارچه تیشرت وجود نداشته باشد.

بنابراین انتخاب مناسب برای این محصول لازم است که موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم.

وزن پارچه تیشرت: بهترین وزن برای پارچه تیشرت، وزن متوسط پارچه می‌باشد، زیرا پارچه‌ها با وزن سبک‌تر، نازک بوده و باعث می‌شود تا بدن مردان در زیر آن مشخص شود. این امر در زیبایی لباس تاثیر منفی خواهد گذاشت. اگر پارچه وزن سنگینی داشته باشد، منجر به ضخامت زیاد تیشرت می‌شود. استفاده از آن در فصل‌های گرم غیر ممکن می‌باشد.

نوع پارچه تیشرت: در حقیقت برای تولید تیشرت مردانه از پارچه‌های متنوعی استفاده می‌کنند، اما در مجموع پارچه‌هایی مناسب بوده که از کشش خوبی برخوردار باشند. همچنین بافتی مقاوم و ضد چروک داشته باشند.

ترکیب پارچه در تیشرت مردانه: مردم فکر می‌کنند ۱۰۰ درصد پنبه از بهترین‌ها می‌باشد. لازم است بدانید که تیشرت‌ها ترکیبی از پنبه با الیاف دیگر، کارایی بیشتری خواهند داشت. در این صورت تیشرت دچار مشکلاتی چون آبرفت و چروک شدن، نمی‌شود.

رنگ مورد استفاده در تیشرت: معمولا پارچه‌های انتخابی برای تیشرت‌های مردانه سفید، مشکی و خاکستری می‌باشد. این مورد هیچ محدودیتی برای افراد نخواهد داشت. بنابراین تولید تیشرت‌های مردانه در تمامی رنگ‌ها امکان پذیر می‌باشد.

معرفی پارچه مناسب برای تیشرت

 

خرید بهترین پارچه جودون تیشرت مردانه

کیفیت پارچه با کیفیت تیشرت رابطه ای مستقیم خواهد داشت. بنابراین خرید پارچه تیشرت در بهترین کیفیت از ملزومات تولید این محصول خواهد بود. پارچه جودون به عنوان یکی از بهترین پارچه‌های تولید تیشرت مردانه شناخته شده است.

به همین منظور تولید‌کنندگان تیشرت مردانه، در راستای بالا بردن کیفیت و رضایت مصرف‌کنندگان، تمایل زیادی به خرید پارچه جودون با کیفت از خود نشان می‌دهند. نمونه‌های مختلفی از تیشرت را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف، با کمک این پارچه تولید خواهند کرد.

خرید بهترین پارچه جودون تیشرت مردانه

لینک کوتاه:

11 فکر در مورد “ قیمت عمده پارچه مخصوص تیشرت مردانه

  1. مسعود گفت:

    سلام.
    برای ۵۰۰۰تیشرت، پارچه رنگ بندی قیمت مناسب میخوام. متراژ موردنیاز و قیمت رو بفرمایید لطفا.
    ممنون

  2. سمیه گفت:

    سلام خواستم از کیفیت و قیمت مناسب
    پارچه هاتون تشکر کنم.

  3. سمیه گفت:

    سلام تشکر برای تولید محصولات باکیفیت و همچنین قیمت های عالی تون که همه جوره به نفع مشتری هست.

  4. پرویز آذری گفت:

    قیمت پارچه هاتون را میخواستم برای سفارش

  5. دولت ابادی گفت:

    تیشرت‌های مردانه از جمله ساده و راحت‌ترین لباس‌های مردانه می‌باشد. همچنین با پارچه‌های مختلفی تولید می‌شود. البته پارچه تیشرت مردانه در جنس و کیفیت‌های مختلفی تولید می‌شود

  6. حمیدی گفت:

    سلام
    تشکر برای تولید محصولات باکیفیت و همچنین قیمت های عالی تون که همه جوره به نفع مشتری هست.

  7. یونسی گفت:

    تیشرت‌های مردانه از جمله ساده و راحت‌ترین لباس‌های مردانه می‌باشد. همچنین با پارچه‌های مختلفی تولید می‌شود

  8. حمزه لو گفت:

    کیفیت پارچه با کیفیت تیشرت رابطه ای مستقیم خواهد داشت. بنابراین خرید پارچه تیشرت در بهترین کیفیت از ملزومات تولید این محصول خواهد بود.

  9. هادیان گفت:

    پارچه جودون به عنوان یکی از بهترین پارچه‌های تولید تیشرت مردانه شناخته شده است واقعا عالیه نه دون دون نه نخ کش میشه

  10. احمد موسوی گفت:

    رنگ مورد استفاده در تیشرت: معمولا پارچه‌های انتخابی برای تیشرت‌های مردانه سفید، مشکی و خاکستری می‌باشد. این مورد هیچ محدودیتی برای افراد نخواهد داشت

  11. روح بخش گفت:

    رنگ مورد استفاده در تیشرت: معمولا پارچه‌های انتخابی برای تیشرت‌های مردانه سفید، مشکی و خاکستری می‌باشد. این مورد هیچ محدودیتی برای افراد نخواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت