قیمت عمده پارچه ملانژ لاکرا ترک

قیمت عمده پارچه ملانژ لاکرا ترک

قیمت پارچه ملانژ ترک لاکرا متأثر از عوامل مختلفی است و موارد متعددی از جمله کیفیت این پارچه، نوع نخ استفاده شده در آن، طرح دار و یا ساده بودن پارچه، روش خرید، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، میزان عرضه و تقاضا و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشد. قیمت در خرید و فروش هایی که به شکل عمده انجام می شود، پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است.

قیمت عمده پارچه ملانژ لاکرا ترک

آشنایی با الیاف ترکیبی پارچه ملانژ

آشنایی با الیاف ترکیبی پارچه ملانژ پارچه ملانژ یکی از پر مصرف ترین انواع پارچه تولید شده در کشور می باشد که از الیاف طبیعی و مصنوعی در تهیه آن استفاده شده است. از مهمترین الیاف و نخ به کار رفته در آن می توان به پلی استر و پنبه اشاره نمود که با استفاده از آن می توان انواع لباس های ورزشی، گرم کن، سویشرت، لباس های خانگی و راحتی و شلوار اسلش را تهیه کرد. نخ های دیگر استفاده شده در آن عبارتند از: نخ فلامنت، نخ ویسکوز، نخ لاکرا، نخ اسپان و … که هر کدام دارای ویژگی و خصوصیات متفاوتی می باشند.
پارچه ملانژ در انواع ساده و طرح دار تولید می شود همچنین دارای رنگبندی متنوع می باشد که با وجود تنوع بالا در رنگ و طرح نیاز مشتری با هر سلیقه ای تأمین می شود. وجود الیاف پلی استر در پارچه ملانژ باعث درخشندگی و براقیت این پارچه شده اشت و این پارچه ترکیبی دارای کشسانی بسیار خوبی می باشد و از استحکام مطلوبی برخوردار است و با شستشو تغییری در کیفیت و رنگ پارچه ایجاد نمی شود.

پخش پارچه ملانژ گلکسی ترک در مشهد

پخش پارچه ملانژ گلکسی ترک در مشهد پخش پارچه ملانژ گلکسی ترک با قیمتی مناسب از همین سایت صورت می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و قیمت محصول با کارشناسان واحد فروش تماس بگیرید و آنها راهنمایی لازم را در خصوص خریدی آسان و راحت ارائه داده تا بتوانید با کمترین هزینه محصول دلخواه را خریداری نمایید.
از مزایای خرید از این مرکز می توان به ارائه محصولی با کیفیت و درجه یک، خدمات دهی مناسب و به صورت بیست و چهار ساعته، ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری، صرفه جویی در وقت و هزینه رفت و آمد، امکان مشاوره رایگان قبل از خرید، امکان ثبت سفارش کالا در هر ساعت از شبانه روز، تسریع و سهولت در خرید و … اشاره نمود.
این روزها انواع پارچه ملانژ با استفاده از دستگاه های پیشرفته و با رعایت موارد استاندارد در شرکت های تولید کننده در طرح و رنگ های زیبا و جذاب طراحی و تولید می شود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت