قیمت عمده پارچه ویسکوز کشی پلی استر لاکرا

قیمت عمده پارچه ویسکوز کشی پلی استر لاکرا

پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا یکی از پر طرفدار ترین انواع پارچه های ویسکوز است که در نمونه های مختلفی به تولید می‌ رسد. قیمت این محصول نیز به نحوه عرضه آن وابسته است. به طور مثال قیمت عمده پارچه ویسکوز پلی استر نسبت به نمونه های تکی آن بسیار مناسب ‌تر است زیرا در روند تولید تا مصرف آن واسطه کمتری وجود دارد.

قیمت عمده پارچه ویسکوز کشی پلی استر لاکرا

مشخصات کلی پارچه ویسکوز پلی استر

مشخصات کلی پارچه ویسکوز پلی استر پارچه ویسکوز پلی استر یکی از انواع پارچه هایی است که از ترکیب الیاف ویسکوز یا ریون با الیاف پلی استر تولید می شود. این پارچه ها جذب رطوبت بسیار بالایی دارند و میزان درصد جذب رطوبت شان جزو یکی از مشخصاتی است که مورد توجه خریداران آن قرار می گیرد زیرا با میزان جذب رطوبت استحکام آن ها کاهش پیدا می ‌کند.

از دیگر مشخصات این محصول خاصیت ارتجاعی آن است که خاصیت ارتجاعی آن نسبت به نمونه های طبیعی کمتر است و تن خور خشک تری دارند.

این پارچه ها نیز خاصیت تنفس بسیار بالایی دارند به طوری که جزو پارچه های خنک به حساب می‌ آیند و ابریشم طبیعی نیز خنک تر هستند و می توان نام دیگر آن ها را هادی گرما نامید.

این پارچه ها به دلیل مشخصات و خاصیت هایی که دارند به هیچ عنوان الکتریسیته تولید نمی کنند و همین موجب شده است تا جزو پارچه های محبوب برای دوخت لباس های راحتی خانگی محسوب شوند.

از دیگر مشخصاتی که می ‌توان با توجه به آن پارچه‌ های ویسکوز را شناسایی کرد، ظاهر درخشان و براق آن ها است.

پخش عمده پارچه ویسکوز ریون تیپ لاکرا

پخش عمده پارچه ویسکوز ریون تیپ لاکرا پارچه ویسکوز در نمونه های مختلفی به تولید می ‌رسد که یکی از نمونه ‌های آن پارچه ویسکوز ریون تیپ لاکرا می باشد که از خاصیت کشسانی بیشتری نسبت به سایر نمونه های این محصول برخوردار است و موجب می‌ شود تا افراد در هر سایزی بتوانند از لباس‌ هایی که از پارچه ویسکوز لاکرا تولید شده ‌اند، استفاده کنند.

با توجه به این موضوع می‌ توان نتیجه گرفت که این نوع پارچه متقاضیان بسیاری را مجذوب خود کرده است. لذا نحوه عرضه آن از جمله موضوعاتی است که مورد توجه تولید کنندگان این محصول قرار دارد.

تولید کنندگان آن سعی دارند از طریق عرضه کنندگانی که مد نظر دارند، پخش عمده پارچه ویسکوز ریون را به صورت یکسان در سراسر کشور انجام دهند تا تمام مصرف کنندگان بتوانند به صورت یکسان به این محصول دسترسی داشته باشند.

این سایت از جمله یکی از مراکز پخش پارچه ویسکوز می باشد که انواع محصولات را در نمونه های با کیفیت و با قیمت مناسب به صورت عمده به مشتریان عرضه می کند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت