قیمت فروش پارچه فلامنت سوزنی ورزشی

قیمت فروش پارچه فلامنت سوزنی ورزشی

پارچه ها منسوجاتی هستند که از به هم تنیدن تارو و پود های نخ ها در جنس ها، رنگ ها و مدل های مختلفی دوخته و تولید می شوند.

پارچه فلامنت یکی از انواع پارچه های پرفروش در کشور و دنیا محسوب می شود و از آن بیشتر برای دوخت و تهیه ی لباس های ورزشی استفاده می شود.

قیمت فروش پارچه فلامنت سوزنی ورزشی یه عوامل مختلفی مانند طرح و رنگ پارچه، انعطاف پذیری و میزان کشش آن و اندازه و سایز پارچه بستگی دارد.

قیمت فروش پارچه فلامنت سوزنی ورزشی

مشخصات پارچه های فلامنت سوزنی

مشخصات پارچه های فلامنت سوزنی از جمله مشخصات پارچه های فلامنت سوزنی این است که این پارچه نوعی از پارچه های تریکو محسوب می شود و بیشتر برای دوخت و تهیه ی لباس های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

این مدل از پارچه ها دارای انعطاف پذیری و کشسانی بسیار خوب و بالایی هستند و همین امر و ویژگی سبب می شود که انجام تمرینات و حرکت های ورزشی برای این افراد بسیار ساده و راحت می شود و قیمت این پارچه هم نسبت به سایر محصولات مشابه اندکی بالاتر می باشد.

این مدل پارچه ی تریکو با همان فلامنت سوزنی کاربرد های بسیار فراوانی در صنایع مختلف دارد و در بین منسوجات مختلف حرف اول را در تولید لباس های مختلف می زند و یکی از مشخصات بسیار خوب و واضح این محصول این است که فلامنت سوزنی دارای استحکام و مقاومت بالایی بوده و بافت آن کاملا یکدست و منظم می باشد.

از کاربرد های زیاد این پارچه ی فلامنت می توان به کار ها و موارد زیادی مانند:

  1. تولید و دوخت لباس بچگانه
  2. دوخت لباس های ورزشی برای همه ی گروه های سنی و ورزشی مختلف
  3. تهیه ی انواع مختلف تیشرت های مردانه 
  4. انواع لباس های زنانه
  5. لباس های کادر بیمارستانی

تولیدی انواع پارچه فلامنت ورزشی در اصفهان

تولیدی انواع پارچه فلامنت ورزشی در اصفهان امروزه به دلیل بالا رفتن سطح تقاضا برای خرید پارچه فلامنت ورزشی میزان تولید، تولیدی های انواع پارچه فلامنت ورزشی در اصفهان هم افزایش پیدا کرده است تا بتواند به راحتی پاسخ گوی نیاز جامعه و بازار باشد‌.

در تولید پارچه فلامنت از بهترین و خالص ترین و مرغوب ترین نخ ها استفاده می شود و همین امر موجب محبوبیت بی اندازه ی این پارچه در بین مشتریان شده است و بازار فروش آن را بسیار پر رونق کرده اند.

تولیدی ها باید قت داشته باشند که سلامت، استحکام و کشسانی پارچه در هنگام تهیه شدن رعایت شده باشد تا کیفیت محصول تولیدی در درجه ی بالا تری قرار بگیرد. 

شما می توانید برای خرید این محصول به این فروشگاه اینترنتی مراجعه و پارچه ی با کیفیت و مرغوب را با یک قیمت مناسب خریداری و تهیه کنید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت