قیمت پارچه تریکو ضخیم 1402 با تخفیف

قیمت پارچه تریکو ضخیم 1402 با تخفیف

آیا فکر گرفتن به قیمت پارچه تریکو ضخیم با تخفیف برای سال 1402 هستید؟ آیا می دانید از کجا این محصول را تهیه نمایید؟

مجموعه دیبا بافت نگار به عنوان تولید کننده انواع منسوجات مانند پارچه تریکو ضخیم با تخفیفات ویژه ای در سال 1402 به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این کالای ضخامت دار نوع مناسب پارچه برای لباس های خانگی گرم برای فصل سرد زمستان و دوخت خودی بسیار مناسب است. پارچه گردباف قطور دارای مقاومت بالایی بود و از این رو ماندگاری بالایی هم دارد. پارچه های بافته شده کلفت قابلیت انعطاف و کشسانی نیز دارد که یک مزیت مثبت به شمار می رود. ما در این سایت تمام تلاش خود را می کنیم که مطالب مفیدی در سایت قرار دهیم که شما با مطالعه آن بتوانید خرید موفقی داشته و در نهایت محصول با کیفیت خریداری کنید.

پارچه گردباف دارای بافت شکیلی است که استفاده از آن در صنعت پوشاک هر روزه افزایش پیدا می کند. پارچه های بافته شده با دستگاه های گردباف از درصد بالایی از مواد طبیعی تهیه می شود که بافت و شکل ظاهری زیبایی هم دارد و مورد استقبال متقاضیان خرید منسوج قرار می گیرد. بیشتر پارچه های تریکو با ضخامت های گوناگون دارای بافتی صاف و یک دست هستند. پارچه های تولید شده با دستگاه گردبافت دارای ضخامت های استانداردی هستند و در دو نوع ساده و طرحدار تولید می شوند.

پارچه لوله ای ضخیم

برای اطلاع دقیق از قیمت پارچه گردباف با ضخامنت می توانید با مشاوران مجموعه تماس بگیرید تا لیست قیمت و کاتالوگ کامل پارچه ها را برای شما خریداران محترم ارسال کنند. پارچه های بغل بسته بسته به چند نکته دارای قیمت های متفاوتی هستند مانند مواد به کار رفته، ابعاد، جنس و بافت پارچه.

پارچه از دو نوع الیاف تهیه می شوند، الیاف مصنوعی و طبیعی که پارچه های تولید شده از مواد طبیعی مقداری قیمت آن ها بیشتر است. پارچه های لوله ای در رنگ های جذابی تولید می شود و رنگ ‌بندی زیادی دارد که این مزیت سبب فروش بیشتر این کالا شده است. پارچه های تریکو که از مواد پلی استر تهیه شده اند کمی براق هستند و شکل ظاهری آن بیشتر است. پارچه های بافته شده با دستگاه گردباف یکی دیگر از مزیت های این پارچه تم، در خور شکیل و زیبای آن است که به راحتی بر تن افراد می نشیند و باعث زیباتر شده آن پوشاک که از این پارچه تهیه شده است می شود.

برای دسترسی به لیست قیمت انواع پارچه های تریکو مجموعه دیبا بافت نگار با مشاوران مجموعه تماس بگیرید.

پارچه خز چیست و کاربرد خارق‌العاده آن

پارچه تریکو ضخیم دارای قیمت بیشتری  با دیگر پارچه دارد و به صورت کیلویی به فروش می رسد. پارچه های تریکو که دارای ضخامت زیادی است را بیشتر برای دوخت لباس های گرم زمستانی همانند خودی و سویشرت های ورزشی مورد استفاده قرار می دهند. یکی از بهترین جنس پارچه های تریکو ازالیاف طبیعی پارچه تریکو نخ پنبه و ابریشمی است.

پارچه های تریکو که از الیاف مصنوعی تهیه شده اند از مواد اولیه پلی استر و ویسکوز و ملانژ و… مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه های تریکو دارای قابلیت کشسانی مناسبی است برای دوخت شلوار و بیشتر تهیه پوشاک هم مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه های تریکو دارای مقاومت و ماندگاری بالایی است و اینکه این پارچه های تریکو دچار پرز دهی نمی شود و در طولانی مدت شکل ظاهری خود را حفظ می کند. مجموعه دیبا بافت نگار پارچه های خود را به چند صورت کیلویی و طاقه و روش های دیگر به فروش می رساند که در تمامی روش ها قیمت پارچه ها به صورت عمده بوده و نرخ تمام شده بسیار مقرون بصرفه است و برای خریدار سود خوبی را در پی خواهد داشت.

لیست قیمت پارچه ویسکوز

قیمت پارچه گردباف کشی

پارچه تریکو با ضخامت بالا که قابلیت کشسانی هم دارد با قیمت مناسب در این مجموعه به صورت غیرحضوری عرضه می شود و در اسرع وقت هم تحویل خواهید گرفت. پارچه های گردباف دارای قیمت های متفاوتی در بازار است که هر کدام بسته به کیفیت و ضخامت و مواد اولیه به کار رفته بستگی دارد. پارچه های بافته شده با دستگاه گردباف به صورت طبیعی قیمت بیشتری دارد و پارچه های که از این الیاف تهیه شده اند ضد حساسیت و آلرژی هستند و در این صورت فروش خوبی دارند و توانسته در بین خریداران خود رضایت بیشتری را به خود اختصاص دهد.

خرید پارچه تریکو ضخیم

پارچه تریکو ضخیم از نظر ابعاد و ضخیم بود برای خرید مورد بررسی قرار می گیرد. این منسوج با ضخامت بالا یکی از بهترین پارچه ها برای انتخاب تولید کننده پوشاک در تولید است و برای انواع دوخت لباس مناسب است شکل ظاهری زیبایی هم دارد و تمام این دلایل سبب آن شده که قیمت متفاوتی داشته باشد. تمام پارچه های تولید شده شرکت دیبا بافت با در نظر گرفتن تمام نکات استاندارد روز با به کار گیری از دستگاه های جدید صنعت پوشاک تهیه شده است‌. شرکت دیبا بافت تمام خرید و فروش خود را به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام می دهد؛ شما برای خرید این کالا با نازل ترین نرخ و قیمت عمده می توانید با شماره های درج در سایت تماس بگیرید کارشناسان مجموعه شما را راهنمایی خواهند کرد.ُ

لینک کوتاه:

7 فکر در مورد “ قیمت پارچه تریکو ضخیم 1402 با تخفیف

  1. فاطمه گفت:

    پارچه های تریکو ضخیم کیفیت خیلی خوبی دارن

  2. فاطمه گفت:

    پارچه های ضخیم دیبافت تخفیف خوبی دارن

  3. امین رستمی گفت:

    اولا پارچه های اکثرا همه ساده بودن حالا یکم تغییر در جنس پارچه بود تغییر در رنگ پارچه بود ولی هرچی گذشت تنوع پارچه ها خیلی بیشتر شد

  4. لیلا نادریان گفت:

    ارسال به لاهیجان دارید ؟
    پنج طاقههم ارسال میشه یا باید بیشتر سفارش بدیم؟

  5. شیرازنژاد گفت:

    مجموعه دیبا بافت نگار به عنوان تولید کننده انواع منسوجات مانند پارچه تریکو ضخیم با تخفیفات ویژه در سال جدید به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

  6. محبوبه کاظمی گفت:

    سلام اجناسی ک سه روز پیش به صورت عمده سفارش داده بودم امروز به دستم در آذربایجان رسید خیلی متشکرم ازتون عالی بود

  7. حسن نادری گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من اولین باره از سایت شما خرید کردم واقعا راضی بودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

ورود به سایت