قیمت پارچه تریکو ملانژ مولینه

قیمت پارچه تریکو ملانژ مولینه

از ضروری ترین ابزار برای دوخت لباس، پارچه می باشد. پارچه جنس های متفاوتی دارد یکی از پر فروش ترین نوع آن، پارچه ملانژ مولینه می باشد.جهت اطلاع از آخرین قیمت پارچه مولینه با ما همراه باشید.

قیمت پارچه تریکو ملانژ مولینه

آشنایی با خصوصیات پارچه مولینه

آشنایی با خصوصیات پارچه مولینه در سطح کشور پارچه ملانژ در انواع مختلفی به فروش می رسد که یکی از بهترین نوع آن مولینه می باشد. این پارچه  از ۴۰ درصد پنبه و ۶۰ درصد پلی آستر ساخته شده است. یعنی نخ های به کار رفته در این پارچه پنبه و پلی آستر می باشد.
پارچه مولینه همان پارچه های با نخ های رنگی می باشد. این نوع پارچه به دلیل حالت رنگ ملانژ کمی ابرو بادی یا راه راه می باشد و رنگ یکدستی ندارد همین موضوع باعث جذابیت آن شده است.
به دلیل وجود پنبه در این نوع پارچه باعث شده که نرم، با دوام و ایستادگی خوبی داشته باشد. اکثر پارچه های ملانژ رنگ طوسی، ذغالی و خاکستری دارد اما پارچه مولینه به دلیل تنوع در رنگ آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
این پارچه در مدل تک و دو رو برای لباس های نازک مثل، تاب و شلوارک، شلوار، تی شرت، دامن و… استفاده می شود و مدل دورس آن برای لباس های گرم و زمستانی مثل، گرمکن ها، لباس ورزشی، سویشرت و… استفاده می شود.
نخ های به کار رفته در این پارچه از بهترین کیفیت بر خور دار می باشد زیرا کشور ما جز تولید کنندگان برتر نخ در جهان است و به همین دلیل متقاضی زیادی از سراسر کشور برای صادرات نخ دارد.
پارچه ملانژ معمولا حالت کشی در خود دارد و باعث می شود که بدن احساس راحتی در آن داشته باشد و به راحتی دوخته می شود. به دلیل وجود الیاف پنبه در نخ پارچه مولینه بسیار مناسب برای دوخت لباس کودکان می باشد و با رنگهای شادی که دارد باعث نشاط می شود.

پارچه مولینه قیمت بسیار مناسبی نیز دارد و به همین دلیل از گزینه های اصلی خریداران می باشد.

عمده فروشی انواع پارچه ملانژ کشی

عمده فروشی انواع پارچه ملانژ کشی اگر شما هم جز کسانی هستید که تولیدی دارید یا پارچه فروش هستید و می خواهید این محصول را به صورت عمده خریداری نمایید باید به شما بگوییم که شرکت ما یکی از عمده فروشی پارچه در سراسر کشور می باشد.
جهت خرید پارچه ملانژ کشی می توانید به سایت ما مراجعه کنید و علاوه بر این محصول، سایر پارچه ها را نیز مشاهده کنید و با توجه به نیاز و نوع لباسی که آماده می شود این پارچه را انتخاب کنید.ما با بهترین کیفیت و کمترین قیمت محصول مورد نظر را به شما تحویل می دهیم.جهت هر گونه سوال و راهنمایی با مشاوران ما تماس بگیرید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت