قیمت پارچه تریکو نوزادی بچگانه اعلا

قیمت پارچه تریکو نوزادی بچگانه اعلا

به صورت کلی هنگام خرید لباس یا پارچه نوزاد باید به نوع آن دقت کافی کنید زیرا پوست نوزاد بسیار حساس و لطیف است. به جرات می توان گفت یکی از بهترین پارچه های مناسب برای نوزادان شما پارچه تریکو می باشد. در پارچه های تریکو از نخ های پنبه ای استفاده شده و حالت کشسانی بسیار خوبی دارند. برای مطلع شدن از قیمت خرید پارچه تریکو بچگانه اعلا با شماره های درج شده در همین سایت تماس حاصل فرمایید. 

قیمت پارچه تریکو نوزادی بچگانه اعلا

مشخصات فنی پارچه تریکو مخصوص لباس

مشخصات فنی پارچه تریکو مخصوص لباس همانطور که می دانیم برای دوخت هر لباسی نیاز به پارچه داریم، در بازار برای دوخت لباس پارچه های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها پارچه تریکو می باشد. 

مشخصات فنی انواع پارچه تریکو عبارت است از: 

  • پارچه تریکو لاکرا: این پارچه مصنوعی است ولی بسیار بادوام و محکم می باشد. این نوع پارچه بیشتر در تهیه ی لباس های ورزشی به کار می رود. 
  • پارچه تریکو نوزادی: این نوع پارچه در رح ها و رنگ های متنوع تولید و عرضه می شود و به دلیل نوع جنس و کیفیت برای نوزادان بسیار مناسب بوده و هیچگونه حساسیت پوستی ایجاد نمی کند. 
  • پارچه تریکو جودون: این نوع پارچه بیشترین استفاده را در بین پارچه های تریکو دارد.  پارچه جودون در دو نوع ساده و گردباف می باشد. 
  • پارچه تریکو ملانژ: به این نوع پارچه، پارچه نایلون یا پارچه مصنوعی نیز می گویند. این نوع پارچه اغلب در تولید دامن، بلوز و پیراهن زنانه استفاده می شود. پارچه تریکو ملانژ به دلیل درخشندگی و شفافیت مورد توجه اغلب بانوان می شود. 
  • پارچه تریکو فلامنت: این نوع پارچه حالت کشی دارد و از نظر ظاهری نیز دارای براقیت است به گونه ای که توجه اکثریت افراد را به خود جلب کرده است. 
  • پارچه تریکو نخ پلی استر: این نوع پارچه در برابر هر گونه شستشو بسیار مقاوم و با کیفیت است. این نوع پارچه از مواد نفتی ساخته می شود. 

خرید پارچه تریکو طرح دار بچه گانه ارزان

خرید پارچه تریکو طرح دار بچه گانه ارزان پارچه تریکو طرحدار بچه گانه دارای رنگ های و طرح های متنوع است. 
این نوع پارچه بسیار خنک و حالت کشسانی خوبی دارد همین دلایل باعث شده که پارچه تریکو در تولید پوشاک بچه گانه جزو پر فروش ترین پارچه ها باشد. 

قیمت پارچه تریکو طرح دار بچه گانه به عوامل مختلفی بستگی دارد برخی از این عوامل عبارت است از: 

  • برند تولید کننده 
  • کیفیت محصول 
  • نحوه ی خرید  

شما خریداران می توانید پارچه تریکو ارزان را از با کیفیت مرغوب از مرکز خرید ما سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید. 

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ قیمت پارچه تریکو نوزادی بچگانه اعلا

  1. ozewiyggpu گفت:

    Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت