قیمت پارچه دورس پنبه دو نخ

قیمت پارچه دورس پنبه دو نخ

از بیشترین نوع پارچه که لباس ها از آن دوخته می شوند، پارچه دورس دو نخ می باشد. جنس این نوع پارچه ضخیم می باشد و مناسب لباس های زمستانه است.جهت اطلاع از قیمت پارچه دورس پنبه دو نخ تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

قیمت پارچه دورس پنبه دو نخ

انواع بافت پارچه دورس

انواع بافت پارچه دورس پارچه دورس از الیاف پنبه تولید شده است و مناسب لباس های گرم مثل شلوار و گرم کن و… می باشد.
پارچه دورس بافت های گوناگونی دارد. دورس دو نخ و دورس سه نخ  از انواع مختلف بافت آن است و از این نوع پارچه به دلیل بافت ضخیمش در تهیه لباس های زمستانی استفاده می شود.
قسمت رویی این پارچه به صورت نخ می باشد و قسمت زیری آن پنبه ای مانند است که نوع سه نخ آن ضخیم تر است. این نوع پارچه از دستگاه های پیشرفته تولید می شود.
یکی دیگر از پارچه های دورس، پارچه دورس گلکسی می باشد که این نوع پارچه به دلیل پشت پارچه که لاکرا می باشد بیشتر در تولید لباس های زمستانی و لباس های کودک کاربرد دارد.یکی دیگر از پارچه های گلکسی پشت کجراه است که خطوط پشتی پارچه به صورت کج می باشد.
پارچه دورس با عرض یک و نیم برای دوخت انواع لباس های ورزشی و گرم کن ها استفاده می شود. یکی دیگر از نوع بافت پارچه دورس می توان به خار خورده و بدون خار آن اشاره کرد.
در هنگام خار زنی پارچه حالت پرز مانند به خود می گیرد و باعث گرم تر شدن لباس نیز می شود. نوع تولید پارچه دورس دو و سه نخ مانند خار خورده می باشد و هیچ تفاوتی در تولید ندارند.

پخش عمده پارچه دورس دو نخ گلکسی

پخش عمده پارچه دورس دو نخ گلکسی در کشور ما بیشترین نوع پارچه که برای انواع لباس های زمستانی، شلوار و… استفاده می شود، پارچه دورس دو نخ و سه نخ گلکسی است.
اگر شما هم قصد دارید این پارچه را برای تولیدی خود خریداری نمایید، باید از مراکز معتبری تهیه کنید. زیرا در مکان های معتبر پارچه های با جنس و کیفیت عالی به دست مصرف کننده می رسانند و هم چنین تولید شده از بهترین نخ می باشد.
خرید عمده این نوع پارچه بسیار به صرفه می باشد به همین دلیل پخش پارچه دورس خرید عمده را برای مشتریان فراهم آورده است.
شرکت ما یکی از پخش کننده های این محصول با کیفیت عالی می باشد. جهت خرید می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری مراجعه کنید. اگر جز افراد پر مشغله هستید پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی است.
برای خرید باید به سایت ما مراجعه و  محصول مورد نظر را جستجو کنید سپس با مشاهده قیمت پارچه دورس تو کرکی پاییزی و دیگر اطلاعات آن خرید خود را با اطمینان خاطر انجام دهید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت