قیمت پارچه دونخ خار خورده در بازار

قیمت پارچه دونخ خار خورده در بازار

می دانید که لباس ها، از پارچه با جنس های مختلف تولید می شوند. جنس لباس بستگی به عوامل مختلفی دارد، مثلا جنس لباس زمستانی با جنس لباس تابستانی متفاوت است. پارچه دونخ خار خورده، از جمله پارچه هایی است که از آن برای تهیه لباس گرم استفاده می شود.

بنابراین این منسوج در زمستان مورد استفاده زیادی قرار می گیرد. جنس نخ استفاده شده در این پارچه، پنبه می باشد. همان طور که از اسم این پارچه معلوم است، تولیدکنندگان برای تولید پارچه دونخ خار خورده، از نخ پنبه با دو شماره متفاوت استفاده می کنند. این پارچه هم، مانند پارچه های دیگر از تنوع زیادی در طرح و رنگ برخوردار است، از این رو مناسب دوخت لباس گرم برای افراد با سنین و سلایق مختلف می باشد.

قیمت پارچه دونخ خار خورده در بازار

بررسی کیفی پارچه دونخ خار خورده

بررسی کیفی پارچه دونخ خار خورده پارچه دو نخ خار خورده از جنس پنبه است، از این رو بسیار نرم، لطیف و گرم می باشد. ساختار الیاف این پارچه به گونه ای است که هنگام شست و شو، رنگ آن تغییر نمی کند. به راحتی قابل دوخت و دوز می باشند. یکی از مزیت های این نوع پارچه این است که دیر چروک می شود و به راحتی اتو می شود.

میزان آبرفتگی آن بسیار کم است. دارای پرز هایی است که در زمستان بدن را به خوبی گرم نگه میدارد. دارای ضخامت و مقاومت بالایی است. با وجود ضخامت، وزن آن تقریبا سبک است. با موارد گفته شده نتیجه می شود بهترین گزینه برای البسه گرم، مخصوصا سویشرت و همچنین لباس های ورزشی، پارچه دونخ خار خورده است.

فروشندگان پارچه دونخ خار خورده

فروشندگان پارچه دونخ خار خورده با توجه به کیفیت و کاربرد پارچه دونخ خار خورده برای دوخت البسه گرم و زمستانی، نمیتوان اهمیت این جنس پارچه را انکار نمود. فروشندگان پارچه، در تمام شهر های ایران، این نوع پارچه را از تولیدی ها به صورت عمده خریداری می کنند. پارچه دونخ خار خورده با تنوع در رنگ و طرح، در مراکز فروش ما، آماده عرضه به مشتریان عزیز هستند.

هدف ما این است که در هر کجای کشور که هستید، به راحتی این پارچه را تهیه کرده و برای مصارف خود در زمستان ، از آن بهره مند شوید و سرمای فصل سرد را با پوشیدن لباس با کیفیت و گرم، برای خود گرم کنید. می توانید با این پارچه علاوه بر سویشرت و لباس های گرم، لباس ورزشی زیبایی برای خود داشته باشید.

عمده فروشی های ما در تهران، مشهد و بسیاری از شهر های دیگر آماده ارائه انواع پارچه دونخ خار خورده هستند تا به صورت کلی و جزئی به شما عزیزان پارچه سفارشی مورد نیازتان را با قیمت مناسب به فروش برسانند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت