قیمت پارچه لاکرا کشی

قیمت پارچه لاکرا کشی

اگر بخواهیم شما را با پارچه های درجه یک تولید شده در بازار منسوجات آشنا کنیم، بی شک پارچه های لاکرا یکی از محبوب ترین پارچه ها هستند. پارچه های لاکرا کشی مشخصات فنی منحصر به فردی دارند که در ادامه به بیان این ویژگی های بارز خواهیم پرداخت. قیمت پارچه لاکرا کشی متناسب با کیفیت آن تعیین میشود. چند مورد از عوامل تاثیرگذار در قیمت پارچه لاکرا عبارتند از:
ـ نوع و سطح کیفی نخ های به کار رفته در پارچه لاکرا
ـ ضخامت و تراکم بافت پارچه
ـ مقاومت پارچه
ـ طرح و رنگ پارچه
ـ نام برند تولید کننده
تمامی موارد قید شده در اکثر کارخانجات تولیدی رعایت میشوند و بیشتر این مراکز از مواد اولیه درجه یک جهت تولید این محصولات استفاده میکنند.
مرکز دیبافت (مجموعه ای معتبر در زمینه عرضه پارچه) سالانه نمونه های مختلفی از انواع پارچه را وارد بازار میکند. جهت اطلاع از قیمت این محصول میتوانید به وب سایت فروش دیبافت مراجعه کنید و جدیدترین قیمت پارچه لاکرا را از این صفحه مشاهده کنید.

صفر تا صد صادرات پارچه لاکرا کشی

صفر تا صد صادرات پارچه لاکرا کشی

این محصول همانگونه که از نامش پیداست از الیاف مصنوعی به نام الاستین یا اسپاندکس ساخته میشود که این الیاف، یک ویژگی بارز را در این پارچه ها به وجود آورده اند و آن، خاصیت کشسانی فوق العاده محصول است.
پارچه لاکرا کشی به دلیل کاربرد فراوان، مورد استقبال بالای تاجران قرار گرفته است به گونه ای که کشورهای همسایه خواستار خرید و فروش پارچه های لاکرا کشی هستند. قیمت پارچه های لاکرا کشی ایرانی نسبت به تولیدات خارجی آن، مناسب تر نیز است.
صادرات این کالا یک امتیاز ویژه برای اقتصاد کشور به شمار می آید و سبب رونق کسب و کارهای داخلی، استفاده از نیروی کار جوان، پیشرفت اقتصادی کشور میشود.

سوالات متداول درمورد پارچه لاکرا کشی

سوالات متداول درمورد پارچه لاکرا کشی

پارچه لاکرا اعلا چه ویژگی هایی دارد؟ پارچه های لاکرا در چند نوع تولید میشوند؟ از کجا میتوان بهترین نوع پارچه لاکرا را تهیه کرد؟ آیا استفاده از الیاف لاکرا باعث ایجاد حساسیت پوستی میشود؟
اینها تنها بخشی از سوالاتی بودند که در ذهن اکثر خریداران پارچه های تریکو لاکرا ایجاد میشود‌.
ما سعی داریم تا با یک سری اطلاعات جامع و مفید درباره این پارچه، بخشی از ابهامات شما را از بین ببریم. پیش از هر چیز بهتر است شما را با ویژگی های پارچه لاکرا آشنا کنیم:
۱- ایجاد خاصیت تحریک پذیری به پارچه
این ویژگی پارچه که به حالت استرج پارچه بستگی دارد، سبب کاربرد روزافزون این کالا در تولید لگ ها و لباس های ورزشی شده است.
۲- الیاف لاکرا برخلاف دیگر الیاف مصنوعی هیچ گونه حساسیتی را برای فرد مصرف کننده ایجاد نمیکنند، به همین دلیل یک انتخاب مناسب برای ترکیب با نخ های پنبه، ویسکوز و… هستند.
۳- در پروسه فوق پیشرفته تولید پارچه های لاکرا با به کارگیری انواع الیاف و ترکیب این مواد با نخ های لاکرا، نمونه های زیادی از این پارچه های کشی وارد بازار شده است که این نمونه ها شامل انواع زیر میشوند: پارچه ویسکوز لاکرا، اسپان لاکرا، ملانژ لاکرا، لاکرا یک رو و…
قیمت پارچه های لاکرا کشی با توجه به نوع و ترکیبات به کار رفته در تولید آن متفاوت است. مرکز تولید و فروش منسوجات دیبافت همواره پذیرای سفارشات عمده و جزئی شما خریداران محترم است. تمامی پارچه های تریکو با کیفیتی مطلوب و قیمت هایی باورنکردنی در این مجموعه به فروش میرسند.

صادر کنندگان پارچه بارزترین ویژگی پارچه لاکرا کشی مرغوباسپان لاکرا

بارزترین ویژگی پارچه لاکرا کشی مرغوب

مشهودترین ویژگی این پارچه، همان خاصیت کششی آن است. اسپاندکس که از الیاف بافته شده در این پارچه به شمار میرود، به معنای گسترش یابنده است. جالب است بدانید که هرچه این پارچه را در راستای عرضی آن بکشیم، تا ۵ برابر حالت اولیه خود کش می آید و سپس به حالت اولیه باز میگردد. حتی چنانچه این پارچه را با آب داغ بشویید، پس از خشک شدن هیچ گونه تغییر شکلی را در آن مشاهده نخواهید کرد.
یکی از اتفاق های آزاردهنده که برای البسه اکثر ما اتفاق افتاده است، زانو انداختن شلوار یا تغییر شکل بافت پارچه لباس در قسمت آرنج یا تمامی قسمت هایی است که تحت کشش قرار دارند، پارچه های لاکرا کشی یک بافت مقاوم دارند که به مرور زمان تغییر شکل نمیدهند. شما میتوانید با خیالی آسوده از این نوع پارچه جهت دوخت لباس های خود استفاده کنید.
این منسوج که برای تهیه لباس های ورزشی استفاده میشوند، ضخیم تر از انواع دیگر این پارچه هستند و قیمت پارچه لاکرا کشی ضخیم نسبت به نوع نازک تر آن، بیشتر است.
یک مسئله مهم این است که در صورتی که در فرآیند تولید پارچه های لاکرا کشی از الیاف طبیعی و مرغوب استفاده شود، این پارچه نرم و لطیف خواهد بود و یک حس راحتی را به مصرف کننده القا میکند. در اکثر مواقع برای افزایش مقاومت و لطافت پارچه، علاوه بر لاکرا از الیافی مانند ویسکوز، پنبه، پلی استر و… استفاده میشود.

مراکز تولید پارچه لاکرا کشی

مراکز تولید این منسوج

خوشبختانه با توجه به افزایش استقبال مردم و پیشرفت فناوری خطوط تولید پوشاک و دیگر صنایع، مراکز تولیدی زیادی به ساخت پارچه های لاکرا کشی مرغوب پرداخته اند.
تمامی کارخانجات تولید این محصول با رعایت استانداردهای جهانی این کالا را در طرح و رنگ متنوعی عرضه مینمایند. اگر بخواهیم به عنوان یک خریدار یک برند معتبر را برای خرید این منسوج در نظر بگیریم، یک خط تولید پیشرفته با بهره گیری از مواد درجه یک و ماشین آلات پیشرفته و بهبود شرایط کیفی، در صدر جدول انتخابی ما قرار میگیرد.
امروزه ما توانسته ایم قیمت پارچه لاکرا کشی را متناسب با توان اقتصادی مردم به حداقل برسانیم و در عین حال بهترین کیفیت را به آنها عرضه نماییم. سایت دیبافت، عرضه کننده پارچه لاکرا کشی با قیمت مناسب به شما مشتریان عزیز است. همین حالا میتوانید جهت استعلام موجودی پارچه های خود اقدام کنید. هدف ما جلب لبخند رضایت شماست.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

ورود به سایت