قیمت پارچه ملانژ طرح دار دورو

قیمت پارچه ملانژ طرح دار دورو

قیمت پارچه ملانژ طرح دار دورو، به دلایل متعددی، مختلف اعلام می گردد. اول این که کیفیت محصول به علت تولیدی های گوناگونی که در این عرصه فعالیت می نمایند، متفاوت است و نکته دوم این می باشد که آن را عرضه کننده به اشکال مختلفی ارائه می کند. اما می خواهیم این پارچه را در این مقاله بیشتر معرفی نماییم، پس همراه ما باشید.قیمت پارچه ملانژ طرح دار دورو

با جدیدترین پارچه های ملانژ آشنا شوید

با جدیدترین پارچه های ملانژ آشنا شوید یکی از کاربردی ترین پارچه ها در عرصه تولید پوشاک، ملانژ است. این محصول، را به روش های گردباف می بافند که از الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می گردند. اما با مطالعه این بخش می توانید با جدیدترین پارچه های ملانژ آشنا شوید که در انواع زیر بافته می شوند:

  • تکرو
  • دورو
  • دورس
  • فاتریپ

از سویی، در گذشته بیشتر این پارچه را به صورت طوسی و یا رنگ هایی مانند سفید مشاهده می کردیم که مدل های تازه، تنوع بیشتری دارند؛ مثلاً شما می توانید این پارچه را در رنگ های متنوع دیگر هم به دست آورید. اما ذکر این نکته اهمیت ویژه ای دارد که اصولاً از این محصول برای دوخت لباس های گرم استفاده می نمایند.

از آن سویشرت، کت های ضخیم، لباس های گرم، البسه ورزشی مانند گرم کن و غیره را می دوزند. از سوی دیگر، این نوع از پارچه، به دلیل قیمت ارزانی که دارد هم مورد توجه واقع شده است. ملانژها محصولاتی هستند که در طرح های متنوع نظیر راه راه، کج راه، رنگ های ترکیبی و … نیز ارائه می گردند.

این موضوع را هم به خاطر داشته باشید که در بافت چنین پارچه هایی از ۳۵% پنبه و ۶۵% پلی استر استفاده می شود. همین امر سبب شده تا کالا رنگی شفاف و براق داشته باشد.

فروش عمده پارچه تریکو ملانژ طرح دار

فروش عمده پارچه تریکو ملانژ طرح دار مرکز فروش عمده پارچه تریکو ملانژ طرح دار، محصولاتی از این دست را که شرکت های نساجی گوناگونی تولید کرده اند، عرضه می کند. این نوع از کالا، قیمت های متفاوتی را نیز دارا می باشد که بیشتر به مسئله گرماژ، مقدار نخ طبیعی به کار رفته در پارچه و همچنین عرض آن بستگی دارد.

همچنین فروش پارچه ملانژ عمده به روش های توپ، متری و طاقه ای صورت می گیرد و البته برخی هم به گونه کیلویی آن را عرضه می نمایند. در هر حال، چنین پارچه هایی را می توانید به صورت استاندارد، با کیفیت عالی و همچنین ارزان، راحت تهیه کنید.

برای این که جزییات بیشتری در خصوص خرید و فروش به دست آورید، پیشنهاد می نماییم که با فروشندگان این وب سایت تماس برقرار کنید. آن ‌ها بهترین محصولات را برای شما معرفی خواهند کرد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت